Catrice Absolute Eye Colour Quattro: OMG I Want That!

12:00 Nannick 0 Comments


Vorige week zagen jullie de Absolute Eye Colour Quattro van de 'Welcome To Las Vegas' collectie voorbij komen. En daarvoor zagen jullie ook al een look met dit leuke palette! Degene die ik nu voor jullie ga reviewen heet 'OMG I Want That'. Ik vind dat echt een super leuke naam, beter dan een paar nummertjes. Ik heb al heel veel quattro paletten van Catrice die allemaal een goede kwaliteit hebben (behalve 'Curtain Up'), hopelijk heeft deze dat ook!


Aangezien ik hierover al meerdere keren een reviews heb geschreven, hou ik deze review vrij kort. Het palette heeft dezelfde verpakking als alle andere quattro's. De verpakking is doorzichtig, plastic, 4 vakken en stevig. Snel door naar de swatches!


Deze swatches zijn gemaakt met 1 veeg en zonder oogschaduwbasis. De swatches van dit palette zijn een stuk beter dan die van de 'Welcome To Las Vegas' collectie. De eerste kleur kun je mooi gebruiken als highlighter. De tweede en derde kleur vind ik erg mooi. De derde kleur lijkt zwart maar als je goed kijkt lijkt het donkerbruin met glitters. Ook de laatste (grijze) kleur is goed gepigmenteerd. I like!

Met deze quattro ga ik nog een paar mooie looks maken, vanaf nu een van mijn favorieten! Ik ben echt blij dat ik dit palette heb gekregen en ik raad hem aan. Zo komt de naam toch nog van te pas. Dit palette kost €4.99 en is de koop bij het Kruidvat in het vaste assortiment. Ik zeg: HALEN!

Goed om te zien dat óók dit palette goed gepigmenteerde kleuren heeft. Voor mij is Catrice weer helemaal terug, hebben jullie dit palette al?

Vorige week zagen jullie de Absolute Eye Colour Quattro van de ' Welcome To Las Vegas ' collectie voorbij komen. En daarvoor zagen ...