Celeb Look: Avril Lavigne

12:00 Nannick 0 Comments


Als je 'Avril Lavigne' zegt, zeg je donkere omlijnde ogen en gekleurd haar. Toen jullie de titel van deze blogpost lazen weet ik zeker dat je precies aan hetzelfde dacht. Is niet erg, daar staat Avril Lavigne nou eenmaal om bekend. En eerlijk gezegd vind ik het er super vet uit zien bij haar! Avril Ramona Lavigne is op 27 september in 1984 geboren. Ze is een canadees singer-songwriter, model, gitarist en actrice. Vanaf 2002 was haar naam over de hele wereld bekend, en als we nu ook over haar praten zal bijna iedereen haar kennen. Ze heeft een mooie stem met een rock randje eraan. Op 5 juni 2002 bracht ze haar eerste album Let Go uit. Binnen zes maanden haalde ze met de verkoop van het album een viervoudig platina.Van het album Let Go werden wereldwijd 15 miljoen exemplaren verkocht. Genoeg feiten, op naar de looks!

Zoals ik al eerder zei staat Avril Lavigne een beetje bekend om haar donkere make- up looks. Ik ben ook op zoek gegaan naar neutrale looks, en ook dat staat haar mooi. Die kom je later in dit artikel tegen.



Hier draagt Avril een donkere look met veel glitters! En met een dikke vette wing eyeliner. Ik vind dat echt mooi bij haar staan. 


Dit vind ik zo'n ongelofelijk mooie look! Die zou ik best eens na willen maken, ik ben benieuwd of me dat ook gaat lukken maar dat is een ander verhaal ;). Deze look staat haar echt super mooi. Weet je wat nou het mooie van deze look is? Er worden 2 totaal verschillende kleuren gebruikt, zwart en geel. En toch is perfect mooi geblend. Had ik al gezegd dat ik het mooi vind?


Dit is een van haar neutrale looks. Ook zonder een zwart lijntje om haar ogen is ze super mooi! Je zou haar bijna niet meer herkennen, maar door die roze lok brandde er toch weer een lampje ;). Oh en haar huid is echt perfect egaal. Dit is denk ik niet gefotoshopt, want op andere foto's uit haar normale leven heeft ze ook zo'n mooie huid. Lovely!


Een donkere ooglook met nude lippen. Mijn favoriet, voor altijd. Wat een verschil met de vorige foto hé?


Hier draagt ze de look die ik zo mooi vind gewoon met haar ogen open. Nog steeds mooi maar wel heel erg donker. 


Voor het eerst dat ze lacht met haar mond open. Ik weet niet wat ik er aan zie, ik wil ook niet lullig doen maar ze heeft niet zo'n mooie lach. Heel erg nep, of ligt dat nou aan mij? Haar ogen vind ik hier wel heel mooi opgemaakt! 


Aah deze foto is echt leuk! Lekker spontaan, waarschijnlijk is dit een still uit een video terwijl ze aan het zingen is. Maar het blijft een leuke foto. Zelfs met groene lokken in haar blonde haren, het staat haar allemaal. Die oogschaduw matcht er wel perfect bij trouwens, haha! 


De zwarte oogschaduw heeft z'n plaats ingenomen voor de bruine oogschaduw. Een stuk minder hard, en ook dit staat haar goed. Ik vind dit mooier dan de zwarte kleuren.


Schat, je make- up is uitgelopen...


Ook dit vind ik een mooie look, grijs en zwart zijn samen echt een mooie combinatie. En dan met prachtige nude lippen is het helemaal mooi. 

Ik vind de stijl qua make- up van Avril Lavigne echt mooi, alleen niet om zelf overdag te dragen. Het staat haar mooi, waarschijnlijk omdat we het gewend zijn. Maar als ik met zwart omlijnde ogen over straat ga lopen, word het er denk ik niet beter op...

Wat vinden jullie van Avril haar stijl? Vind je haar mooier met donker omlijnde ogen of neutraal zoals op de 4de foto te zien is?

Als je 'Avril Lavigne' zegt, zeg je donkere omlijnde ogen en gekleurd haar. Toen jullie de titel van deze blogpost lazen weet ik ze...