H&M wishlist - december 2011

12:00 Nannick 0 Comments

Het is alweer bijna het einde van december. Dat betekent, bijna het einde van het jaar 2011. Niet te geloven hoe snel dat gaat hé? Over een paar dagen zitten we in 2012... Het is een tijdje geleden dat ik ook maar enige aandacht aan h&m heb besteed. Dat komt omdat ik de kleding te simpel vind, het is allemaal hetzelfde. Enige variatie, zou ook leuk zijn. Dan heb ik tenminste nog een leuke wishlist om samen te stellen. Op deze wishlist staan eigenlijk alleen maar basic dignen, gewoon omdat ik de andere kledingstukken helemaal niet leuk genoeg vind om ze te kopen. Ik vind de kleding bij de h&m steeds minder leuk worden... Voor de prijzen klik verder


1/6. Denim Jeans zwart €19.95
Ik ben al tijden op zoek naar een mooie zwarte broek. Het liefst van spijkerstof en skinny. Ik ga nooit, maar dan ook nooit, broeken met wijde pijpen aantrekken. Dat vind ik zo ontzettend lelijk, bij sommige mensen kan het echt mooi staan hoor! Maar niet bij mij. Overigens, een zwarte broek heb ik nog niet. En deze is niet té duur en ziet er ook mooi uit.

2. Trui zwart €9.95
Op het plaatje hierboven zie je de trui in de kleur wit, maar ik wil hem in de kleur zwart. Het is leuk te combineren met een legging maar ook met een broek. Kortom, multifunctioneel dus. Ik vind het ook fijn dat er een v-hals in zit, als er een ronde hals in zat zou ik het een stuk minder mooi vinden.

3. Overhemdblouse €14.95
Een wit blouse, altijd handig. Een echte must have in je kleding kast. Toch raar dat ik dit tegen jullie zeg, aangezien ik zelf geen eens een mooi wit blouse in mijn kast heb liggen. Degene die ik nu heb is echt een beetje te kort, en gewoon lelijk. Tijd voor een nieuwe dus!

4. Wit lange mouwen top €9.95
Eigenlijk hoort dat stukje wat ik hierboven heb geschreven ook onder dit kopje. Precies hetzelfde verhaal. Te lelijk, gewoon tijd voor een nieuwe. Deze top heeft geen hoge hals, eindelijk! Bij een t-shirt met een hoge hals heb ik echt het gevoel alsof ik stik. Ik kan daar echt niet tegen!

5. Uilen halsketting €7.95
Deze ketting is gewoon te gaaf, zoiets had ik echt nooit verwacht van h&m. En de prijs valt ook nog mee, maar 8 euro voor zo'n leuke ketting! Ik ben alleen bang dat het zilveren draad van de ketting verkleurd, dat is de enige reden waarom ik het niet zo snel zou kopen.

Wat vinden jullie op dit moment van de h&m? Hebben jullie een beetje hetzelfde probleem (te saai, vaak voorkomend en niet bijzonder) als mij? En is de tijd waarop je moet wachten op je bestelling bij jullie ook altijd zo lang? Zet het in je reactie, ik ben benieuwd!

Het is alweer bijna het einde van december. Dat betekent, bijna het einde van het jaar 2011. Niet te geloven hoe snel dat gaat hé? Over een ...