Inspiratie: Interieur

12:00 Nannick 0 Comments


Net zoals ik dat bij make up foto's kan, kan ik ook uren kijken naar foto's van slaapkamers. Bedenken hoe ik mijn kamer anders zou kunnen inrichten... Nadenken over hoe ik mijn kamer gezelliger en mooier kan maken... Door sommige plaatjes word je echt geïnspireerd, alleen het moet wel een beetje realistisch blijven. Niet alles wat ik wil of mooi vind, kan op mijn kamer. Jammer genoeg...
In dit inspiratie artikel laat ik jullie een paar foto's hiervan zien.
 


















Er zitten echt super gave dingen tussen. Kijk, ik heb een probleem. Bij veel van die foto´s kom je echt dingen tegen die heel simpel zijn en die ook jij op je kamer kunt zetten. Maar als ik dat dan eenmaal heb gedaan, dan ziet het er echt rommelig uit. Hoe kan dat nou? Op foto's ziet het er zó leuk uit, maar in het echt is het gewoon rommelig. Ik haat dat echt, ik wil ook zo'n mooie kamer met leuke decoratie spulletjes. 

Wat hebben jullie voor stijl qua interieur? Meer stijl en strak of een echte girly kamer? Ik ben heel erg benieuwd. Zouden jullie het trouwens leuk vinden als ik foto's maak van mijn eigen kamer en die aan jullie laat zien?

Net zoals ik dat bij make up foto's kan, kan ik ook uren kijken naar foto's van slaapkamers. Bedenken hoe ik mijn kamer anders zou ...