Rimmel London quad eye shadow 023 Beauty Spells

12:00 Nannick 0 Comments


Bij de beautygloss party stonden de mensen van Rimmel London er ook. Er was een actie waarbij je 3 producten voor €15 euro kon kopen. Dat heb ik gedaan en dit oogschaduw palletje is er één van! Met Rimmel London ben ik niet heel erg bekend, het enige wat ik er wel van heb is mascara. De oogschaduw heb ik nog nooit getest. Dus ik was erg benieuwd naar het resultaat. Het doosje wat ik heb gekozen heet 023 Beauty Spells en bevat een sponsapplicator, 1 highlighter, 2 paarse tinten en een zwarte kleur. Goed met elkaar te combineren dus.



Het doosje ziet er leuk uit en strak uit. Het ziet er niet echt goedkoop uit, maar het straalt ook geen luxe uit. De sponsapplicator die erbij zit is te vergelijken met de sponsapplicators die bij de Sleek palettes zitten. Goed van kwaliteit, als je het mij vraagt. Het enige nadeel is dat het formaat niet al te groot is, dit vind ik minder fijn werken. De kleuren die in het doosje zitten bevatten allemaal shimmer. Ik vind het jammer dat er niet één matte kleur bij zit. De kleuren zijn zoals ik al zei goed te combineren, ik heb al veel looks in mijn hoofd.

Op de achterkant van het doosje geeft Rimmel London nog een paar tips over hoe je de oogschaduw kan gebruiken. Ze hebben 2 looks gegeven, een Subtle look en de London look. Ik ga ze binnenkort allebei voor jullie maken! Laten we nu kijken naar de swatches!


Ik zie nu dat ik niet echt logisch heb geswatched, maar de rechtse kleur in het palette zie je helemaal links. Daarnaast zit de linker kleur uit het palette. En de rest spreekt voor zich. De swatches zijn gemaakt zonder oogschaduwbasis en met één veeg! De pigmentatie vind ik goed, niet verkeerd maar ook niet super. Ik had van de zwarte en de licht paarse kleur wat meer verwacht. Misschien doet een oogschaduwbasis daar wel z'n voordeel in. Verder is de oogschaduw niet korrelig. Het patroontje wat je op de oogschaduwkleuren ziet (scrol een foto naar boven) is na één keer swatchen al niet meer zichtbaar.

Ik ben blij met deze quad van Rimmel London. De kleuren zijn vrij neutraal en je kunt er leuke looks mee maken. Binnenkort kun je hier zeker een eye of the day van verwachten!

Bij de beautygloss party stonden de mensen van Rimmel London er ook. Er was een actie waarbij je 3 producten voor €15 euro kon kopen. Dat h...