2x Catrice mono eyshadow

12:00 Nannick 0 Comments


Vandaag review ik 2 mono's oogschaduw van Catrice! Allebei zijn het mooie kleuren en goed te combineren. Ik moet eerlijk zeggen, dit zijn de enige mono's van Catrice die ik heb. Ik koop van Catrice altijd paletten, bijna geen mono's zoals jullie zien. De twee mono's heten: 130 Sitting On a Volcano en 260 I Am a Coal- girl.

De verpakkingen van Catrice vind ik altijd heel mooi. Zo ook deze mono's. Ze zijn van doorzichtig plastic en makkelijk op te stapelen omdat ze vierkant zijn. Veel handiger dan die ronde mono's van Essence bijvoorbeeld. En zoals jullie weten is er genoeg keus, Catrice heeft alle kleuren van geel naar bruin. En dan heb je ook nog keuze uit welke finsish je wilt.
"Absolute kleur, absolute houdbaarheid en absolute dekking! 33 toptinten, geïnspireerd op de internationale catwalktrends. De look: Van sexy glamour tot cool understatement. De effecten: van mat tot kristal, van metallic tot satijnglans." Aldus, Catrice.

Dit is I Am a Coal- girl. Een hele mooie donkerbruine/paarse kleur. Perfect om te gebruiken in je crease. Je kunt deze kleur gebruiken voor een smokey eye, maar deze kleur kan ook worden gebruikt voor een dagelijkse look.


Deze mono heet Sitting On a Volcano, het is een mooie lichtgrijze kleur. In tegenstelling met I Am a Coal- girl is dit een oogschaduw met heel veel shimmer.


De swatches van Catrice zijn over het algemeen wel bekend. Goede pigmentatie voor wat je er betaald. Zo ook bij deze 2 kleuren. De swatches zijn zonder oogschaduwbasis gemaakt, dus dat is dik in orde! Ik heb deze kleuren een tijdje niet aangeraakt, omdat ik er niet meer aan gedacht had. Maar men, ik wil meer mono's van Catrice! Binnenkort ga ik er een paar inslaan! De mono's van Catrice kosten €2.79 per stuk!

Heb jij een van deze kleuren of wat is jouw favoriete mono van Catrice?

Vandaag review ik 2 mono's oogschaduw van Catrice! Allebei zijn het mooie kleuren en goed te combineren. Ik moet eerlijk zeggen, dit zi...