Catrice Nymphelia limited edition

12:00 Nannick 0 Comments


Catrice heeft zichzelf weer overtroffen met deze limited edition genaamd "Nymphelia". Deze collectie zie je vanaf februari 2012 in de winkels liggen. De Nymphelia collectie neemt ons mee in een mysterieuze wereld die zweeft tussen natuur en mystiek. De godinnen van deze wereld hebben de kleuren van de natuur gecombineerd tot een frisse, maar ook warme make- up collectie die zeker de moeite waard is om naar te kijken. Alleen al als de mooie foto hierboven ziet ben je toch al benieuwd?

Het is een aparte, maar wel mooie collectie. De collectie heeft weer een paar verrassende spullen voor ons! Kijk snel mee!

Intensif'eye Wet & Dry shadow 040 Have you seen Alice & 050 Charly's Chocolate factory €3,79





Smokey eyes set €4,49


Unbeleaf'able blush Dancing nymphs €4,49


Lashes to kill mascara black-green eye opening mascara €3,99

Lashes to mystify €3,99

Eye liner pen Black green €2,99


Lip colour cream in Spring kiss, Blossom & Nymph's Glow €3,79


Ultimate nail lacquer in It's Rambo no. 5, Fred said red, Salmon & Garfunkel, Dulce & Havanna en Be Pool €2,49




Ik ben heel erg benieuwd naar deze collectie en ik ga er zeker weten dingen van kopen! De nagellak kleurtjes Salmon & Garfunkel en Dulce & Havanna vind ik erg mooi en de blush ook! Ik ben erg benieuwd naar de pigmentatie. Zoals ik aan het begin van de blogpost zei, is deze collectie vanaf half februari 2012 verkrijgbaar. En zoals we wel gewend zijn van Catrice, maar tijdelijk!

Ik kan niet wachten totdat alles in de winkels ligt! Wat zijn jouw must- haves? Kijk ook even het mooie filmpje wat bij deze collectie hoort! Echt mooi!

Catrice heeft zichzelf weer overtroffen met deze limited edition genaamd "Nymphelia". Deze collectie zie je vanaf februari ...