Catrice update assortiment vanaf februari

12:00 Nannick 0 Comments


Ik heb heel goed nieuws voor alle liefhebbers van Catrice! Catrice komt namelijk weer met een kleine aanpassing aan het assortiment. Er komen veel verschillende producten bij, met name veel nagellak. Maar jammer genoeg zullen we ook afscheid moeten nemen van een paar andere producten. Die producten die uit het assortiment gaan zul je waarschijnlijk de komende weken in de aanbieding zien komen. Zo is het een stuk minder erg dat de producten uit het assortiment gaan. Klik snel verder om alle nieuwe producten te kunnen zien!

Er komen best veel producten in het assortiment, een hoop mooie producten zelfs! Een artikel met lekker veel afbeeldingen, ik zet er geen beschrijvingen bij omdat ik toch wel weet dat jullie scrollen naar het eind ;).

























Woohoooh! Wat een mooie producten zeg! En al die nieuwe kleuren nagellak, zucht, ik vind ze gewoon weer bijna allemaal mooi. Kijk bijvoorbeeld is naar de 4de kleur van onderaan. Die ziet er bijzonder mooi uit, right? Maar er komen ook veel nieuwe oogschaduwkleuren bij, met hopelijk nog betere pigmentatie! De Wet & Dry Eyeshadows vind ik een goede toevoeging. Sommige producten heb je al eens eerder gezien in limited editions. Zo is bijvoorbeeld het 2de palette (Rumble In The Jungle) ook al gezien in de Papagena collectie, ik kan je vertellen dat dit palette echt mooi is!

Maar zoals ik al eerder in dit artikel vertelde, gaan er ook heel wat producten uit. En ik moet zeggen dat daar behoorlijk wat 'favorieten' van iedereen tussen zitten. Maar zoals je in dit artikel ziet, komen er mooie producten voor in de plaats! Hier zie je een lijst met alle producten die weg gaan.

Op welk product ben jij nu al opslag verliefd? Deze producten zie je vanaf februari in de winkels liggen. Uiteraard zal dit niet in alle winkels even snel gaan...

Ik heb heel goed nieuws voor alle liefhebbers van Catrice! Catrice komt namelijk weer met een kleine aanpassing aan het assortiment. Er k...