Foto room- tour

12:00 Nannick 0 Comments


Jeeej, het eerste artikel van 2012! Ik wens jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar en maak van 2012 een top jaar! Anyways, laatst stond er een artikel online met plaatjes over interieur inspiratie. Sommige vonden het wel leuk om mijn kamer dan eens te zien. Op zich is dat wel een goed idee, maar dan moet ik het eerst opruimen hihi! Ik ben, hoe het nu is, tevreden met mijn kamer. Witte kleuren en een strakke indeling en niet te veel poespas. Vroeger moest elke vierkante centimeter vol staan met spullen, nu wil ik dat absoluut niet. Het opruimen zit erop en vandaag heb ik voor jullie een room- tour met behulp van foto's! Enjoy!


Dit is echt een van mijn favoriete quotes! En heel toepasselijk, want het hangt boven mijn bed, hihi. Ik heb zo'n schuin dak boven mijn bed, wat overigens best irritant is. Oh, en die quote bestaat trouwens gewoon uit lettertjes die van het Kruidvat komen. Van die dingen die op de muur plakken, ik weet niet of je ze nu nog kunt kopen. Waarschijnlijk niet. Maar vast wel in andere winkels!


Als je mijn kamer binnen loopt is dit de wand aan de rechterkant. Die wand is een beetje vrolijk gemaakt, anders zie je alleen maar ballen en dat is ook zo saai. Die fotolijst in de vorm van een hart, had ik van mijn ouders gekregen voor mijn verjaardag. Super leuk! Alleen de moeten nog wat foto's in, hihi.


En als je links kijkt zie je een spiegel. En dan zie je mij met een comfy outift ;)


Dit is de linkerkant van mijn kamer, vanaf mijn bed de rechterkant. Goh, lekker ingewikkeld allemaal weer. Maakt niet uit jullie zien één wand van mijn kamer. Op het vensterbankje staat het super schattige, bewegende luchtverfrisser. Remember? En aan het einde zien jullie mijn beauty tafeltje. Oh en ja, ik ben fan van Anouk!


Dit is mijn nachtkastje, eerst had ik een klein hout ding maar die was lelijk en paste niet bij mijn kamer. Nu een lekker grote, witte nachtkast met wielen. Vet handig! En ik kan er ook nog eens veel dingen in kwijt. Zoals tijdschriften ;)


Dit is dan mijn beauty tafeltje, hier staat gewoon alles opgeborgen. Netjes in doosjes. Of ernaast... De deur die je rechts op de foto ziet, is de deur naar mijn inloopkast. Ja die heb ik, en ik ben er super blij mee! Scheelt echt heel veel ruimte.


Mijn lekkere, warme en zacht bedje! Met roze kussens.


Hier zie je gewoon mijn hele slaaphoek. Dat kussen wat helemaal achterin ligt is echt super lekker zacht, komt van de Xenos!


Mijn bureau. Ik hou echt van grote bureaus, deze is 2 meter en komt van de Ikea. In de vakjes rechts en links zitten allemaal schoolspullen enzo. Niet belangrijk dus ;)



En tenslotte nog het plankje wat boven mijn bureau hangt. Mijn favoriete gedeelte. Hier staan allemaal camera's van heel erg lang geleden, die had ik laatst van mijn opa gekregen. Super lief! En ik vind het er echt super gaaf uit zien. En links zie je nog 2 foto's van mij, ja dat ben ik. En ja toen had ik nog lang haar. En had ik of vlechtjes of krullen ;).

Zo, dit was dus mijn kamer. Een hoop foto's! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!

Jeeej, het eerste artikel van 2012! Ik wens jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar en maak van 2012 een top jaar! Anyways, laatst stond er ...