Mijn favoriete iphone/ipod touch/ipad app's

12:00 Nannick 0 Comments

Bijna iedereen heeft nu wel een smartphone waarop je duizenden apps kan downloaden, net zoveel totdat je dood neervalt. De iPhone, iPad en iPod Touch zijn erg bekend, en ook bij mij! Ik heb zelf een iPod Touch en ik ben er nog steeds blij mee, ondanks dat er een dikke vette duts in zit. Mijn iPod en ik zijn nu al één jaar heel gelukkig. En ik heb een hoop leuke apps op mijn iPod staan. Ik ga ze niet allemaal laten zien, maar slechts mijn favorieten!



Soundhound
Dit is echt een handige app, een gat in de markt. Als je een leuk liedje hoort maar je weet niet wie het zingt kun je je iPod naast de box houden waar het geluid uitkomt, en dan raad 'ie welk liedje het is. Ik heb dat echt super vaak, dat ik het een leuk liedje hoor maar dat ik niet weet wie het zingt. Dan is deze app echt handig. Je hebt ook 'Shazam', die kent een stuk meer liedjes dan Soundhound alleen Shazam kun je maar 5 keer per maand gebruiken. Behalve als je ervoor betaald natuurlijk. Daarom vind ik Soundhound een stuk handiger

Prijs: gratis

Project 365
Jullie kennen vast wel het 365 dagen project, toch? Dat houdt in dat je elke dag, 365 dagen lang, een actie onderneemt. Bijvoorbeeld elke dag een foto maken van wat je die dag mee hebt gemaakt, zoals ik doe. Dat kan met deze leuke app! Met deze app kun je alleen foto's maken en die slaat 'ie dan op bij de dag waarop je hem maakt/toevoegt. En je krijgt een heel overzicht van al je foto's van alle maanden. 

Prijs: gratis


Instagram
Instagram is een van mijn favoriete apps aller tijden. Het is een super leuke app waarbij je foto's door verschillende filters kunt halen en op je account kunt plaatsen. Mensen kunnen je foto liken of je gaan volgen. Maar je kunt dit ook bij andere doen. Ik volg bijvoorbeeld misslipgloss (Cynthia van misslipgloss.nl) en mrsbeautyscene (Debbie van beautyscene.nl). Een app die ik dagelijks gebruik!

Prijs: gratis



Spotify
Spotify is een handige app, hiermee kun je snel muziek playlists maken van je favoriete muziek. Muziek hoef je niet eerst te downloaden, maar je kunt alles luisteren op Spotify. De probeerversie van Spotify is gratis, daar heb je een bepaalde hoeveelheid luistertijd. Maar je kunt ook de volle versie kopen, zoals ik heb gedaan. Een erg handige app!

Prijs: proefversie gratis



Lookz
Deze app staat vol met tutorials van nail arts en make- up looks. Heel erg leuk als je op een bepaald moment inspiratieloos bent. Je komt daar de leukste dingen tegen. Met goede uitleg en goede kwaliteit van filmpjes.

Prijs: gratis

Aanbieding beauty
Beste beauty app ever! Hier heb je alle aanbiedingen van heel veel winkels op cosmetica in één app! De aanbiedingen van bijvoorbeeld Kruidvat, DA, Ici paris XL, Douglas, Trekpleister krijg je te zien met één druk op de knop. Super handig voor als jullie thuis geen folders krijgen of als je het handig bij elkaar wilt zien. Je kunt ook op een specifiek product zoeken.

Prijs: gratis
Natuurlijk zijn er nog veel meer apps, die waarschijnlijk net zo leuk zijn als deze apps. Maar die heb ik nog niet ontdekt. Al deze apps zijn verkrijgbaar in de app store, ik weet niet of ze in Android verkrijgbaar zijn.

Heb jij ook een iPod Touch of een smartphone met apps? Vertel mij jouw favorieten, ik ben erg benieuwd. En wie weet zit er straks weer een nieuwe favoriete app bij. Kenden jullie deze apps trouwens al?

Bijna iedereen heeft nu wel een smartphone waarop je duizenden apps kan downloaden, net zoveel totdat je dood neervalt. De iPhone, iPad e...