Review || KHADI make- up

12:00 Nannick 0 Comments


Het is alweer een paar weken geleden dat ik een pakketje met make- up kreeg, van de webshop sariworld. Deze webshop zit vol met allerlei leuke dingetjes zoals accessoires, make- up, sieraden en etc. Het heeft een breed assortiment van oosterse producten. Ik had van de eigenaresse 3 make- up producten gekregen om te testen, een oogschaduw palletje, een mono oogschaduw en een kajal potlood. Lees verder als je benieuwd bent naar deze webshop en de producten!

Allereerst een stukje over de webshop sariworld! Deze webshop is nog niet zo oud, Astrid (de eigenaresse) is begonnen in juni 2011 met het opzetten van haar nieuwe webshop. Toen ik het voor het eerst las, was het voor mij een webshop en merk waar ik nog nooit van gehoord had. De webshop zelf ziet er een beetje Indisch uit, wat ook logisch is als ze zulke producten verkopen.
Als je opzoek bent naar oosterse producten dan is sariworld het juiste adres! Ze importeren vanuit landen zoals India, Japan, China en Thailand.

Ik vind het een mooie webshop, makkelijk ingedeeld en je kunt gemakkelijk zoeken naar datgene wat je eventueel zoekt. Alleen het assortiment spreekt me niet echt aan, maar dit is voor iedereen natuurlijk verschillend! Nu wat over de make- up producten die je in die webshop kan kopen!


Oogschaduw pallet €5.95
Dit oogschaduw palletje was één van de producten die ik opgestuurd kreeg. Er zitten 3 felle kleuren in, die je bij elkaar zou kunnen combineren tot één look. De verpakking ziet er een beetje goedkoop uit, en het sponsapplicatortje wat erin zit is niet echt bruikbaar. Een leuke toepassing, maar ik gebruik liever mijn eigen kwasten! Het is wel handig dat je de kleuren die in het pallet zitten gewoon kunt zien door het stuk plastic wat doorzichtig is.

Ik had mijn bedenkingen over de kwaliteit, want het zag er nou niet echt spectaculair uit. Maar vanaf nu heb ik mezelf geleerd: eerst swatchen en dan pas beoordelen. Man, wat een pigment! Het zijn stuk voor stuk mooie kleuren, weinig last van fall- out en blijven goed zitten. Het maken van een look ging gemakkelijk, en de kleuren waren niet zomaar 'weg' te blenden. Een absolute verassing dus! Als je naar onder scrollt zie je de swatches!


Mono oogschaduw €4.95
Deze mono oogschaduw heeft een mooie groene, matte kleur! De verpakking vond ik nogal irritant, het ging wat moeilijk open. Het is wel grappig dat het sponsapplicatortje (ja, ook hier zit er een bij) verbogen was zodat 'ie in het doosje paste. Dat zag er wel leuk uit, alleen totaal niet handig om mee te werken. Maar ook bij deze sponsapplicator raad ik aan om die gewoon lekker te laten liggen. Ze zijn hard en stug, dat werkt niet zo fijn.

Ook bij dit kleurtje had ik wat voorgevoelens, jammer genoeg zaten die ook goed. Want op het eerste gezicht lijkt de swatch best wel goed gepigmenteerd. Maar zodra je ermee werkt zie je daar niks meer van.
De kleur is heel licht, en door het blenden is de kleur gelijk van je ogen af. Ik gok dat dat te maken heeft doordat 'ie zo mat is. Dat maakt de kleur wel heel mooi, alleen jammer dat je daar niets van ziet op je ogen.



Indiase kajal eyeliner €9.95
Dit is het laatste, en gelijk het leukste product van wat ik had gekregen. Het was wel grappig, want toen ik dit product in mijn hand had dacht ik dat het een lipstick was. Ik had overigens nog niet naar de tekst op de verpakking gekeken (haha oeps, 'Kajal'). En toen maakte ik het open en kwam er ineens een kajal potlood uit. Ik vond het wel raar, een kajal potlood in de vorm van een lipstick. De verpakking vind ik daarom echt leuk gevonden, en het werkt ook nog eens heel handig. Je kunt het potlood uit de huls draaien.

Als je aan het product draait komt er een dik en lang potlood uit. Met een zachte en dunne punt. Het is fijn dat de punt niet hard is, zo doet het ook geen pijn op je ogen. Van de kwaliteit was ik echt onder de indruk. Er kwam een sterk gepigmenteerde kleur vanaf. Je kunt de kleur makkelijk blenden zodat 'ie iets minder 'hard' wordt. Ik gebruik dit product voor op mijn onderste wimperrand en om te tightlinen. Bij tightlinen breng je het zwarte potlood aan op je bovenste waterlijn. Zo lijken je wimpers langer en voller. En met dit kajal potlood blijft het de hele dag goed zitten, terwijl het bij mij altijd snel wegging. Met dit product dus niet, daar was ik blij om!


Als laatste heb ik voor jullie nog de swatches, ze zijn droog aangebracht zonder oogschaduwbasis eronder. De kleuren zijn goed gepigmenteerd behalve die groene helemaal links. De kleuren uit dat palletje bevatten veel shimmer, i like!

Ik ben over het algemeen heel erg tevreden over deze producten van KHADI. Het enige product wat tegenviel was die groene mono oogschaduw. Het kajal potlood gebruik ik dagelijks en zit nu tussen mijn favorieten. Met het pallet heb ik al een ooglook gemaakt en die komt binnenkort online te staan!

Voor deze 3 producten kun je terecht op sariworld.nl,  hadden jullie al van deze webshop en de make- up producten gehoord?

Het is alweer een paar weken geleden dat ik een pakketje met make- up kreeg, van de webshop sariworld . Deze webshop zit vol met allerlei...