Budget toppers || Catrice mono eyeshadow 400 'My First Copperware Party' en 450 'Oh It's Toffeeful!'

12:00 Nannick 0 Comments


Toen ik vanochtend naar buiten keek zag ik het zonnetje schijnen en ik vond het een perfecte middag om eventjes naar het dorp te fietsen. En om uiteraard te kijken of dat de nieuwe Catrice spulletjes al gearriveerd waren in Zetten. Ik ben een enorme sucker voor stickertjes waar "New" op staat, dan wil ik het gewoon uitproberen en gelijk kopen. Zo ook deze 2 mono's. Toen ik deze 2 kleuren op mijn hand swatchte dacht ik alleen maar: "wauw, die moet ik hebben"! En dat zeg ik niet vaak over mono eyeshadows, ik ben eerder geneigd om een palette te kopen. Klik snel verder voor de swatches.

Er liep ook nog een leuke kortingsactie op de mono eyeshadows van Catrice, namelijk 2 voor €4. Dus uiteindelijk rekende ik deze 2 mooie kleuren af voor maar 4 euries! Yay!


De verpakkingen van Catrice zien er zoals altijd mooi uit. Eigenlijk zeg ik dit bij elke review van Catrice, het wordt een beetje eentonig. Vind je niet? Links zie je de kleur 'Oh, It's Toffeeful!' en rechts zie je 'My First Copperware Party'. Het zijn twee kleuren die perfect bij elkaar passen in één look, die jullie binnenkort te zien krijgen.

400 My First Copparware Party - Dit is een bruin kleurtje met een bronzen en koperen ondertoon. Het is een beetje moeilijk uit te leggen maar het is wel een mooie basic kleur voor bijvoorbeeld op je bewegende ooglid. Hij bevat ook een beetje shimmer, maar niet té veel.

450 Oh, It's Toffeeful! - Dit is ook een van de nieuwe kleuren en heeft een mooie gouden gloed. Deze kleur staat echt overal perfect bij, daarom vind ik hem ook zo mooi! 


Hierboven zie je de swatches, ze zijn gemaakt zonder oogschaduwbasis met één veeg! Moet je nagaan hoe mooi en goed gepigmenteerd ze zijn, als je ze mét oogschaduwbasis aanbrengt! Zoals je ziet zijn de kleuren goed gepigmenteerd. De kleuren zijn allebei romig en daardoor zijn ze fijn om aan te brengen. Ik vind de kleuren allebei echt prachtig en ik denk dat ik ze vaak ga gebruiken voor een dagelijkse look.


Do I need to say more? Deze kleuren vind ik gewoon super mooi, goed gepimenteerd, romig en perfecte kleuren voor overdag. Binnenkort zien jullie dus een look hiermee, ik gok morgen! Deze mono eyeshadows zitten in het vaste assortiment en zijn te koop voor €2.79 bij het Kruidvat.

Hebben jullie al wat nieuwe producten gekocht van Catrice uit het vernieuwde assortiment? 

Toen ik vanochtend naar buiten keek zag ik het zonnetje schijnen en ik vond het een perfecte middag om eventjes naar het dorp te fietsen....