Catrice & Essence || Nagellak coming soon

12:00 Nannick 0 Comments


Essence en Catrice zijn allebei weer bezig om hun assortiment te veranderen, in de meeste filialen is het assortiment van Catrice al bijgevuld maar die van Essence veranderd pas in begin maart. Zowel Catrice als Essence krijgen super leuke producten erbij, die ga ik hier niet allemaal op de site zetten omdat je die vast wel op andere blogs hebt gezien (klik, klik, klik). In dit artikel laat ik jullie een kleine limited edition zien van Catrice en de nieuwe nagellakjes van Essence die in het vaste assortiment komen. Kijk snel mee, want het is echt amazing!

Om gelijk maar met de deur in huis te vallen komt Catrice met een collectie dat bestaat uit 8 super leuke nagellakjes! Deze kleuren zul je vanaf half maart 2012 in de schappen zien liggen. Maar let op: dit is een limited edition, en ik heb zo'n vermoeden dat deze lakjes razend snel de winkels uit vliegen. Ze zijn ook zo gaaf! Ik vind het erg jammer dat ze dit niet in het vaste assortiment doen, het zijn gewoon super vette flakies!

De namen van  links naar rechts: CO1 No Smoke Without Fire, CO2 Million Dollar Baby, CO3 Miss Money Penny, CO4 Shake It! Flake It!, CO5 Return Of The Space Cowboys, CO6 Godfather Of Pearl, CO7 ?Holo Que Tal? en CO8 Have An Ice Day.  

Deze Million Styles Effect Top Coats kosten €2.99 per stuk, iets duurder dan de normale nagellak maar dat mag ook wel!


En nu is Essence aan de beurt, en ook Essence komt met geweldig leuke nagellakjes. De duo nagellak die we in de Circus Circus LE zagen komen nu ook in het vaste assortiment. Alleen dan in veel leukere kleuren! Er zijn 6 verschillende combinaties, je kunt ze los van elkaar dragen maar het mooiste effect krijg je natuurlijk als je ze allebei over elkaar heen aanbrengt. 

De namen van links naar rechts en van boven naar onder: Midnight Date + City That Never Sleeps, Walk In The Park + Stop For An Ice Cream, Shopping Trip In Soho + Party All Night Long, Boys Are Back In Town + It's Just A Litte Crush, Kiss On Top Of The Rock + Dancing In The Streets en Ticket To The Show + Front Tow Or Backstage?.

Deze nail art nail colour gaan €2.79 per stuk kosten, deze worden opgenomen in het vaste assortiment!


Verder worden ook de Nail art special effect toppers bijgevuld, deze lakjes vind ik altijd zo leuk. De eerste drie had ik ook gekocht en ben er nog steeds super blij mee. Ik ben vooral benieuwd naar de eerste van de vier hierboven!

De namen van links naar rechts: 11 Disco Disco, 09 Copper'ized Me, 10 Glorious Aquarius en 08 Night In Las Vegas.

Deze nail art special effect top coats gaan €1.79 kosten en blijven in het assortiment!


Er komen 3 nieuwe kleuren van de Magnetics collectie, ze kosten €1.99. Maar ook de cracking top coats worden bijgevuld en kosten €1.79. En als laatste een nail art freestyle & tip painter in een fel paarse kleur, die kost €1.49.

Bij het assortiment van Essence komen nog veel meer nagel producten bij, zoals nagelriemolie, vijlen en ga zo maar door. Ik ben in ieder geval erg te spreken over de nieuwe nagellak kleurtjes die binnenkort te koop zijn, ik kan niet wachten totdat ze in de winkels liggen. Van de limited edition van Catrice wil ik echt iets hebben, ik ga het proberen!

Wat vind jij van deze geweldige nagellakjes?

Essence en Catrice zijn allebei weer bezig om hun assortiment te veranderen, in de meeste filialen is het assortiment van Catrice al bi...