Celeb Look || Adele

12:00 Nannick 0 Comments


Yeah! Een Celeb look over mijn favoriete zangeres, ik vraag me nu af waarom ik nog nooit over Adele heb geschreven. Kom op, hoeveel liedjes luister ik nou van Adele? Echt super veel en vaak. Ik vind haar geweldig. Het wordt tijd om haar looks eens te gaan bekijken, maar eerst een paar feitjes over de machtige Adele. Voluit is haar naam: Adele Laurie Blue Adkins, ze is geboren in Londen op 5 mei in het jaar 1988. Adele werd bekend in het jaar 2008 door haar album genaamd "19". De Grammy Awards zijn alweer een tijdje voorbij, ze vonden namelijk plaats op 12 februari. Daarbij stond Adele toch wel aan de top, ze ging naar huis met 6 (zes!!) Grammy Awards. Ik schrok me dood toen het gerucht ging dat ze een pauze nam van 5 jaar, want dan zouden we helemaal niks meer van haar horen. Ze is juist zo lekker bezig! Maar gelukkig was dit een misverstand en zou het maar 5 dagen zijn. Pfiejw... Op naar de make- up!


Prachtige matte rode lippen! Het staat heel chique bij de rest van haar make- up en haar zwarte jurk. 


Afgezien van deze mooie foto vind ik deze make- up echt heel mooi staan bij Adele. Het lijkt alleen wel of dat ze de oogschaduw in de crease niet goed hebben geblend. Of licht dat nu aan mij? Die bronzer/blush is ook erg mooi aangebracht!


Bij de Grammy Awards, geloof ik. Mooie neutrale make- up, zoals Adele bijna altijd draagt. Een mooie bruine ooglook met prach-ti-ge wimpers. Niet alleen dat, ik kan zo nog wel eventjes doorgaan...

 Dit is al een best oude foto van haar, ook hier draagt ze weer een neutrale look. Alleen hier zichtbaar een wit puntig lijntje onder haar ogen. Het doet haar ogen heel groot lijken!


Adembenemende look. Die wing eyeliner is echt per-fect. En de oogschaduw is perfect aangebracht, gewoon heel erg mooi om naar te kijken.


Deze foto komt uit de tijd waarin Adele nog niet zo bekend was als dat ze nu is. De zwart omlijnde ogen vind ik niet mooi bij haar staan.



Nu ineens het omgekeerde van wat we gewend zijn van Adele, namelijk: paarse oogschaduw! 
"When I wear a smokey eye, I tend to lean toward neutrals - blacks, gunmetals and browns. But I like this purple, it's more fun and playful."

 Worden jullie ook niet vrolijk als je naar deze lachende Adele kijkt? Ik in ieder geval wel! Ik hou van haar lach en trouwens ook van haar perfect flawless gezichtje!


Alweer de laatste look van Adele. Deze keer een mooie neutrale lipstick met een normale bruine ooglook. Soms zou ik best zoveel ooglid willen hebben als Adele, het klinkt heel raar maar het is echt zo. Als ik oogschaduw draag kun je de helft niet zien omdat het hangende gedeelte van mijn oog over mijn bewegend ooglid zit. Zo irritant! Adele, ruilen?

De stijl van Adele kennen we nu wel zo'n beetje: een bruine (smokey eye) look, een wing eyeliner, prachtige lange wimpers en niet te vergeten: prachtige mooie nude lippen! Haar flawless huid en perfecte wenkbrauwen maken haar gewoon een prachtige vrouw. Keep up the good work Adele, ik zit met smart te wachten op haar nieuwe nummers!

Wat vinden jullie van Adele? Zijn jullie net zo fan van haar als ik? En geef toe, bij die ene foto: moest óók jij lachen? Haha!

Yeah! Een Celeb look over mijn favoriete zangeres, ik vraag me nu af waarom ik nog nooit over Adele heb geschreven. Kom op, hoeveel liedj...