Celeb look || Demi Lovato

12:00 Nannick 0 Comments


Er is weer een nieuwe editie van Celeb look! Na een aantal weekjes, is 'ie er weer. En dit keer met Demi Lovato, om precies te zijn Demetria Devonne Lovato, als onderwerp. Demi is geboren op 20 augustus 1992 in Dallas, ze is een Amerikaanse actrice en zangeres. Maar behalve dat, speelt ze ook piano en gitaar en schrijft ze nummers. Demi Lovato speelde onder andere in de film 'Camp Rock'. En waarschijnlijk kennen jullie één van haar hits 'Skyscraper' ook wel. Kijk verder voor waar het artikel bedoeld was, namelijk haar make- up looks!


Allereerst vind ik haar kleding echt geweldig! En haar lippen matchen met haar jasje, dat staat zo leuk. De make- up is vrij neutraal gelaten, en dat staat haar echt mooi. 


Buiten dat ik deze foto gewoon gaaf vind, is haar make- up look ook awesome! Echt gewoon mooi, ik kan er niks over zeggen. Het staat perfect bij haar bruine ogen en haar zwarte haren, amazing!! En dan die nude lippen, aaaaah!


Hier heeft Demi echt een schattig gezichtje. Ik ben zo jaloers op haar wenkbrauwen joh! Serieus, die zijn bijna perfect! Het lijkt overigens wel alsof ze een te lichte foundation op heeft gedaan. Whoops...


Wat is Demi toch ook een prachtige meisje, kijk haar op deze foto! Haar ogen zijn echt heel mooi opgemaakt met blauwe oogschaduw, zie je dat blauwe oogschaduw ook mooi kan zijn? Dit is hét voorbeeld. 


Maar ook donkere kleuren oogschaduw staat haar goed! Ze draagt mooi, schuin, afgewerkte grijze oogschaduw wat haar ogen nog meer doet uitblinken. Wist ik maar welke lipgloss ze hier op had, echt een mooi kleurtje!


Super mooie neutrale make- up, ik hou van Demi Lovato....


Een mooie, felle ooglook met weer de blauwe oogschaduw. Het staat haar echt goed. En de blush die ze op deze foto draagt is ook erg mooi!


Super vette look, spreekt voor zichzelf toch?


En als laatste een verandering, geen nude lippen maar knal roze met een geel/groene ooglook. I'm loving it!

Volgens mij is het geen verassing als ik zeg dat ik de make- up van Demi Lovato altijd mooi vind zitten? Alles wat zij op doet, veranderd in goud. Het staat haar allemaal. En ze heeft prachtige haren en lippen. 
Ook al vind ik haar muziek niet zo leuk, kan ik daar in tegen wel haar make- up waarderen!

Wat vinden jullie van de make- up van Demi Lovato, zijn jullie net zo blij met Demi als ik? Oh en, wat is jouw favoriete look. Mijn favoriete look staat helemaal bovenaan!

Er is weer een nieuwe editie van Celeb look! Na een aantal weekjes, is 'ie er weer. En dit keer met Demi Lovato, om precies te zijn Dem...