H&M shop || What's in store?

12:00 Nannick 0 Comments


Het is alweer lang geleden dat ik een kijkje had genomen in de online webshop van H&M. Ondertussen zijn de winter collecties alweer bijna de deur uit en doen de lente collecties hun intree. Ik vind het allemaal best, de winter duurt al veel te lang, en laten we eerlijk zijn: het is veel te koud geweest. Ik heb echt zin in de lente en zomer, lekker in het zonnetje zitten zonder een winter jas aan te hebben. Op dit moment zijn er niet veel verschillende collectie's in de webshop. Maar in dit artikel laat ik je de 'Colour your look' en 'Neon makes you glow' collectie zien. Oh, en als extra: de nieuwe cosmetica spulletjes!

Het zijn twee uitdagende collecties, waar veel kleur in voorkomt. De namen van deze collecties zeggen eigenlijk al genoeg, maar niets is leuker om het op afbeeldingen te zien.



Colour your look

Colour your look is een kleurrijke collectie. Gekleurde broeken zijn de musthave van dit seizoen. Mix en match met glanzende metallics en zachte pasteltinten voor een chique look.
Herinner je de trend van afgelopen zomer nog, colour blocking? Dat blijft nog wel een tijdje zo, je zult de gekleurde outfits nog steeds vaker voorbij zien komen. Ik heb zelf al een fel rode broek, maar ik zou nog graag een groene broek willen. Zo gaaf!


Neon makes you glow

Bij deze trend staan de neon kleuren centraal. Je kunt neon kleuren gemakkelijk mee matchen, bijvoorbeeld ook met zwart en wit zoals je hierboven op de afbeelding ziet. Ik ben de neon trend nog niet echt tegengekomen in het dagelijks leven, maar misschien komt dat nog! Bij de H&M kun je het in ieder geval alvast kopen! Ik sta al te wachten met mijn neon geel shirtje....


En als laatste de cosmetica! H&M heeft weer super leuke en schattige producten in de shop gezet. De bodylotion, lipbutter, make- up tasjes en de body milk hebben een super leuke verpakking waarbij je ze wel móet kopen. Al is het maar om de verpakking! Daarnaast hebben ze ook nog nieuwe nagellak kleurtjes, kijk de glitter nagellak helemaal links bovenin. Daar ben ik wel erg benieuwd naar! Ah, ik wil hier wel alles van hebben.

Ik ben fan van de colour your look collectie, en ik zal nog een hoop kleurrijke kledingstukken verzamelen. Of ik op een dag ook loop met een rode broek en een groen shirt is nog de verassing. Maar het ziet er in ieder geval al wel gaaf uit! De neon makes you glow collectie heeft bij mij niet veel indruk gemaakt, misschien komt dat ook omdat het alleen maar gele kleuren zijn.

Deze 2 collecties kun je allebei in de webshop van de H&M vinden, misschien ook in de winkels. Maar wat is uiteindelijk jouw favoriete collectie als je zou moeten kiezen tussen deze 2? En hoe gemakkelijk ga jij mee met de trends?

Het is alweer lang geleden dat ik een kijkje had genomen in de online webshop van H&M. Ondertussen zijn de winter collecties alweer bij...