Inspiratie || 6x DIY's

23:08 Nannick 0 Comments


DIY's, of te wel: do it yourselfs, zijn super leuk om mee bezig te zijn. Op het internet zijn er talloze DIY's te vinden, je wordt er helemaal dood mee gegooid. Ik heb zelf nog niet veel DIY's gemaakt omdat ik meestal de benodigdheden niet in huis heb of gewoon simpelweg te 'lui' daarvoor ben. Ik laat jullie mijn 6 favoriete DIY's zien, die ik ooit nog een keertje wil gaan maken. Ben jij lekker creatief en zit je te popelen om iets nieuws te gaan maken? En zit je al klaar met je spulletjes? Lees dit artikel dan even verder..


Wrap Bracelet

Deze armbandjes vind ik zo leuk, helemaal in de zomer. En dan niet 1 om je arm, maar net zoals op deze foto, gewoon een stel armbanden. En ze zijn ook nog eens heel makkelijk te maken! Deze leuke diy komt van Honestylywtf.com. Hieronder staat de link met de uitleg erbij!

http://honestlywtf.com/diy/diy-wrap-bracelet/


Elbow Patch


Aaaah, kijk nou hoe schattig! Tegenwoordig zie je heel veel van dat soort stof op de normale stof, bij je ellebogen vooral. Maar in de vorm van een hartje heb ik hetnog nooit gezien. Bij de onderstaande link weet je snel genoeg hoe je dit moet maken! En ik weet zeker dat iedereen het leuk zal vinden, je zult niet gauw een andere vinden met een hartje op je elleboog ;). Lekker origineel!

http://honestlywtf.com/diy/diy-elbow-patch/


Peter Pan Collar


Dit kom ik ook steeds vaker tegen op lookbook. Het maakt je outfit echt helemaal compleet, en het staat super lief. Je kunt dit dus ook makkelijk maken, yeah! Ook deze is van honestlywtf.com. Haar site is echt geweldig!

http://honestlywtf.com/diy/diy-peter-pan-collar/


Fortune Teller


Vroeger deed ik dit ook altijd, van papier deze vouw- papiertjes maken met cijfers of allerlei dingen erop geschreven. En dan aan iemand laten kiezen hoe vaak je het open en dicht moest klappen. Komt je dat bekend voor? Ik zou niet weten hoe ik dat nu nog moet maken, deze diy is echt leuk! Ook leuk voor Valentijnsdag.

http://www.theprettyblog.com/2011/01/fortune-teller-craft/


Jam jars photo's


Glazen potten met foto's erin, zo vintage en zo leuk. Vooral op mij kamer zou dit echt super leuk staan, i love it! Vooral foto's erin stoppen met een belangrijke herinnering. Dit ga ik denk ik binnenkort eens maken.

http://www.theprettyblog.com/2010/07/jam-jars-photos/


Mustache Mug


Een beker met een snorretje erop, hoe leuk is dat. Vooral grappig als je iemand eruit laat drinken en dan stiekem een foto ervan maken. Hihi! Je hebt er niet zoveel voor nodig en iedereen kan het maken. Dit zie ik mezelf ook nog wel doen, om vervolgens keihard te lachen als iemand uit die beker drinkt.



Glow Jars


Deze DIY komt van beautylab, de bovenstaande foto is ook door Serena gemaakt. Credits gaan naar haar want ik vind het een geweldige DIY. Het staat echt prachtig op je kamer als het donker is, mooi effect. En ook voor deze DIY geld: je bent er niet veel geld voor kwijt en het is zo gepiept!


Misschien denken jullie wel hetzelfde als mij. Kijk, ik vind DIY allemaal hartstikke leuk. Maar ik heb echt respect voor diegene die het dan ook echt gaan doen. Ik ben zo iemand die het allemaal heel leuk vind, maar nooit een DIY zou gaan doen. Ik weet het niet, het komt er nooit van. Misschien ben ik daar wel te lui in. Terwijl ik daarin tegen wel creatief ben, beetje raar. Ik sta altijd met open mond naar super leuke ideeën te kijken, maar zelf verroer ik geen vin.

Maak jij vaak DIY's en kijk je uren op creatieve site's om een leuk idee te kunnen vinden? Of ben je net zo 'lui' als ik? Welke van deze DIY's vind jij het leukst? ;) Fijne dag vandaag nog!

DIY's, of te wel: do it yourselfs, zijn super leuk om mee bezig te zijn. Op het internet zijn er talloze DIY's te vinden, je...