NOTD || Carnaval

12:00 Nannick 0 Comments


Dit jaar ging ik voor het eerst naar carnaval. Eigenlijk nu ik erover nadenk niet helemaal de eerste keer, vroeger toen ik nog klein was ging ik altijd naar de 'kinder carnaval'. Nu natuurlijk niet meer en was ik carnaval aan het vieren in ons eigen dorpshuis. Met mijn make- up had ik niet veel bijzonders gedaan, hoewel wij als beautybloggers nú juist uit kunnen pakken. Maar die kans liet ik aan me voorbij gaan. Waar ik wel aandacht aan had besteed waren mijn nagels! Ik heb de juiste nagellak gebruikt zodat ze matchte met het jasje wat ik droeg. Met zwart, goud en rood.

Hier zie je het motiefje van het jasje dat ik droeg. De kleuren zwart, goud en rood waren duidelijk zichtbaar, dus die wilde ik ook op mijn nagels. Op dat moment had ik niet veel inspiratie, maar ik wilde toch wat, dus hield ik het simpel.


Ik heb 3 verschillende kleuren gebruikt, en toevallig allemaal van Catrice:
- Catrice In The Bronx
- Catrice Marilyn & Me
- Catrice Drama Queen (uit de 'Welcome To Las Vegas limited edition)

Ik lakte mijn nagels eerst met één laagje Drama Queen. Met de rode kleur koos ik er voor om een dun lijntje te trekken langs de rand van mijn nagels, met onderaan een boogje. En als laatste, als mijn nagels helemaal droog waren, tipte ik met een sponsje de gouden nagellak aan de bovenkant van mijn nagels erop. Toen vond ik het een beetje saai, ik miste nog iets. Namelijk de glitters! Die plakte ik er ook nog op, dat deed ik waar het rode lijntje begon.


Zoals altijd heb ik weer de aller makkelijkste nail- arts ever. Maar ik vond het wel leuk voor carnaval, en ik wilde jullie het gewoon even laten zien!

Heb jij nog geëxperimenteerd met make- up voor carnaval, of niet?

Dit jaar ging ik voor het eerst naar carnaval. Eigenlijk nu ik erover nadenk niet helemaal de eerste keer, vroeger toen ik nog klein wa...