Swatches || Essence Colour & Go Irreplaceable, Just in Case en Mellow Yellow II

12:00 Nannick 0 Comments


Het is trouwens al weer een paar dagen geleden dat ik een nieuw artikel online had staan, ik weet het... Er komen regelmatig geen nieuwe artikelen online. Ik zit een beetje in tijd nood, maar ik probeer echt tijd vrij te maken voor het schrijven van artikelen! Maar goed, genoeg gekletst. Jullie weten hoe enthousiast ik ben over de Colour & Go nagellak kleurtjes van Essence en daarom heb ik voor vandaag weer 3 nieuwe lakjes om aan jullie te laten zien. Van links naar rechts: Mellow Yellow (II), Just in Case en Irreplaceable. Op de foto zien ze er allemaal mooi uit, maar is dat ook in het echt zo? Kijk snel verder voor de swatches.

Ik behandel even alle drie de kleuren apart, een korte review en mijn mening over de kleur.


Als eerste Irreplaceable, dit vind ik echt een super mooi kleurtje. Ik heb overigens niet zo heel erg netjes gelakt, mijn excuses daarvoor. Maar daardoor wordt de kleur er niet minder mooi van. Irrepleceable is een van mijn favorieten geworden mede mogelijk doordat 'ie zo makkelijk lakt en een mooie finish heeft. Deze kleur staat perfect op lange nagels maar ook op korte nagels, altijd handig ;). Irrepleceable droogt snel, lakt fijn en heeft eigenlijk maar 1 laagje nodig. Maar ik vind het altijd fijner om 2 laagjes eroverheen te doen, zo blijft de nagellak ook langer zitten.


Toen ik Just in Case in de schapen zag staan, leek het me een super leuk kleurtje. Zo'n kleurtje had ik nog niet, dus nam ik hem mee (nu ik dit schrijf heb ik het liedje 'ik neem je mee' van Gers Pardoel in mijn hoofd, hihi). Maar toen de kleur eenmaal op mijn nagels zat was die mening snel veranderd. Misschien heb ik het ook wel helemaal verkeerd gelakt, maar ik vond deze kleur uitermate irritant. Met deze lak zie je elke streep van het kwastje op je nagel, en dat is juist het gene wat ik niet wil. Ik wil gewoon een egale nagellak. Ik hoopte dat dit een egale kleur zou zijn, maar dat is dus niet zo. Wel een mooi kleurtje, alleen de finish vind ik niet mooi. Het zou trouwens ook kunnen liggen aan het 'ribbelige' oppervlak van mijn nagels...


Jullie kennen vast wel Mellow Yellow, dat felle gele kleurtje van Essence wat van de zomer telkens uitverkocht was. Remember? Ja? Nou die is dus uit het assortiment gehaald, en daarvoor komt Mellow Yellow II voor in de plaats! Wat mij betreft een hele goede keuze, want ik ben helemaal verliefd op dit kleurtje! Deze kleur zit net tussen lichtgoud en geel in, super mooi! Terwijl de eerste Mellow Yellow hartstikke geel was! Het fijne aan deze kleur is dat 'ie zowel met één als met twee lagen mooi is. Deze nagellak krijg je niet helemaal dekkend, je ziet altijd het witte van je nagel er doorheen. Maar dat vind ik juist zo mooi. Mellow Yellow II lakt heel fijn, droogt snel op en heeft een mooie egale finish.


Zo te lezen ben ik alweer erg enthousiast over deze kleuren, behalve Just in Case dan. Dat is overigens het eerste kleurtje van Essence wat me tegenvalt, van wat ik heb gekocht. Wow, dat zegt wel iets toch? Aangezien ik er best veel heb... Maar het is ook zo leuk, super veel nagellak kopen en dan maar een paar eurotjes kwijt zijn. Omdat één potje nagellak maar €1.20 kost! Yeah! Ik zeg: genoeg redenen om meer te gaan kopen, niet?

Zijn jullie ook altijd enthousiast over de Colour & Go nagellak kleurtjes van Essence? Laat me in de comments jouw favorieten weten, of wat echte aanraders zijn!

Het is trouwens al weer een paar dagen geleden dat ik een nieuw artikel online had staan, ik weet het... Er komen regelmatig geen nieuwe ...