Tag || A,B,C,... van Nannick

12:00 Nannick 0 Comments


Wow, de ABC- tag kom je al een tijdje op allerlei blogs tegen. De laatste tijd zijn er weinig tags verschenen maar deze vond ik leuk, makkelijk en lekker persoonlijk. Wilde je altijd al weten of dat ik muziekinstrumenten bespeel, wat voor mij de belangrijkste dag van het jaar is of wat mijn nicknames zijn? Lees dan héél snel verder...

A: Age: 15, bijna 16 dus!
B: Best Friend: Ik heb wel wat meerdere vriendinnen maar ik ben het meest blij met Lisan. Ze maakt me altijd aan het lachen!
C: Chore you hate: Mijn kamer opruimen
D: Dreamhouse: Ik heb er eigenlijk nooit veel over nagedacht, maar een villa met lichte kleuren en open ruimtes lijkt me wel wat ;)!
E: Essential start of your day: Ik durf het bijna niet te zeggen: Het checken van social media. Wow, dat is best erg als je dat als eerste doet..


F: Favorite Color: Bruin
G: Gold or Silver: Zilver
H: Heights: 1.82 m, en ja ik voel me soms best groot. En dat is irritant hoor!
I: Instruments I play: Op school speel ik piano, maar ik kan het eigenlijk niet zo goed haha.
J: Job title: Blogger
K: Kids: Geen, misschien later ;).
L: Life is incomplete without: Familie, vrienden, make- up, muziek en vrolijkheid.
M: Music that you always listen to: Ik luister altijd graag naar David Guetta, Rihanna, Pitbull (klik, klik, klik)


N: Nickname: Nan, Nans, Niekkie (tja, moeders) en Nannickkes.
O: Overnight hospital stays: Nog nooit!
P: Phobias of fears: Spinnen en padden, verder eigenlijk niet veel
Q: Quote from a movie: Ik heb niet echt een quote uit een film, maar mijn lievelings quote is: Life's a party, and you're invited!
R: Reason to smile: Vriendinnen/vrienden, het leven, leuke momenten, mooie make- up. Eigenlijk moet je gewoon altijd lachen :).


S: Siblings: Broertje Sjoerd.
T: Time you wake up: Dat verschilt nog wel eens, aangezien ik nogal een wisselend rooster heb. Maar meestal tussen 7 en 8 uur door de weeks. En in het weekend rond 10-11 uur.
U: Underwear: Zwart, gewoon basic ondergoed. Niet met al het hebben en houden eraan.
V: Very important day this year: 17 augustus, de dag waarop ik 16 wordt. Yeah!
W: Worst habit: Dat ik te snel denk wat anderen ervan zouden vinden, terwijl dat eigenlijk helemaal niet uitmaakt.
X: X-ray's you've had done: Geen een, goed hé?
Y: Yummy food you make: Wentelteefjes en appeltosti's, allebei perfect voor de lunch!
Z: Zoo animal: Pinguins, zo schattig, lief en leuk!

Bron foto's: weheartit.com


Hebben jullie deze tag ook al gedaan? Zo ja, zet een linkje naar je blog als je die hebt!

Wow, de ABC- tag kom je al een tijdje op allerlei blogs tegen. De laatste tijd zijn er weinig tags  verschenen maar deze vond ik leuk, makk...