Touch up || Nieuwe lay- out!

10:27 Nannick 0 Comments

Yay! Een nieuwe lay- out! Ik ben hier al een tijdje mee bezig, want mijn vorige lay out vond ik niet meer bij mij passen. Te veel roze en net iets te zoet. Vandaar een nieuwe lay- out. Ik ben er erg blij mee en het staat gelijk ook weer wat frisser en overzichtelijker. Remember mijn vorige lay- out? Roze stippen all over the place! Er zijn een aantal veranderingen:


Het lettertype
Het saaie lettertype wat ik hiervoor had was Arial. Oké het leest makkelijk maar ik vond het totaal niet mooi staan. Ook al moeten de artikelen goed te lezen zijn, zonder met je neus in het beeldscherm te zitten, besloot ik om een ander lettertype te nemen. Deze vind ik een stuk netter staan, en de lettertjes staan schuin (cursief).

Achtergrond + logo
Het logo vond ik te simpel en van die leuke stipjes wilde ik af. Het zag er ook een beetje kinderachtig uit. Het nieuwe logo, wat ik nu heb, is ook rustig want dat past mooi bij de lay- out. Het vak waar de tekst in staat was eerst doorzichtig, en nu gewoon wit. Dit leest een stuk makkelijker en het staat ook nog eens mooi!

Verder heb ik nog wat kleine dingetjes aangepast, maar dat zal jullie waarschijnlijk niet opvallen. Oh, en ik heb ook een nieuwe foto rechts geplaatst (bij 'About me' op de hoofdpagina).

Ik hoop dat jullie deze lay- out mooi vinden, ik ben er in ieder geval erg blij mee. Als er nog wat dingen zijn die niet kloppen, wil je het dan graag in de comments hieronder zetten?

Yay! Een nieuwe lay- out! Ik ben hier al een tijdje mee bezig, want mijn vorige lay out vond ik niet meer bij mij passen. Te veel roze en ne...