EOTD || 2 kleuren paars

11:40 Nannick 0 Comments


Alweer een tijdje geleden, zo'n 4 maanden, was ik bezig met de make- up challenge. Met een paar looks was ik al begonnen, maar een tijd erna heb ik er niet meer aan gedacht en is het eigenlijk een beetje mislukt. Ik ben slecht in dingen volhouden, dat blijkt bij deze wel weer. Maar goed. De paarse look had ik dus al gemaakt en ik bedacht me dat ik die wel aan jullie kon laten zien in de vorm van een "EOTD". Ik heb de look met de bovenste kleuren gemaakt. De fel paarse kleur uit het Papagena palette van Catrice, dit palette zit nu ook in het vast assortiment alleen dan zonder de Papagena stijl, en de donker paarse kleur uit het Oh So Special palette. Ready for some purple?

Kijk, paars is lastig. Een paarse look maken met als gevolg dat je er met een 'blauw' oog bij loopt is niet zo succesvol. Paars is een lastige kleur om mee te werken. Het kan namelijk heel snel zo saai of grauw kijken, als je snapt wat ik bedoel wat het is lastig uit te leggen wat ik bedoel. Daarom heb ik deze look zo gemaakt dat je hem ook overdag kan dragen, tenminste, dat zou ik doen.


De felle paarse kleur uit het Papagena palette van Catrice heb ik op mijn bewegende ooglid aangebracht. In de crease de donker paarse kleur uit het Oh So Special palette. De donker paarse kleur heb ik vanuit de crease ook onder mijn ogen aangebracht. Verder heb ik goed met een witte higlighter (Bow uit het Oh So Special palette) geblend zodat vooral de donker paarse kleur goed overloopt richting mijn wenkbrauw. Als finishing touch zette ik een eyeliner, zonder wing!


Gebruikte producten
- Catrice Eyeshadowbase
- Kwasten hema (blendingkwast en oogschaduwkwast)
- Kwast Essence
- Sleek Oh So Special palette
- Papagena 'Rumble in The jungle' palette (limited edition, zit nu wel in het vaste assortiment).
- Essence Eyeliner Pen
- Rimmel Day 2 Night mascara

Gebruiken jullie vaak paarse oogschaduw? Fijne zondag nog, geniet van het lekkere weer!

Alweer een tijdje geleden, zo'n 4 maanden, was ik bezig met de make- up challenge. Met een paar looks was ik al begonnen, maar een ti...