Fashion || BIG shoplog

12:00 Nannick 0 Comments


De laatste tijd ben ik druk bezig geweest met het uitgeven van geld. Eigenlijk bedenk ik me van te voren altijd om foto's te maken van de gekochte spulletjes voor in een shoplog artikel. Maar op de een of andere manier heb ik er daarna geen zin meer in. Voor vandaag heb ik dan eindelijk weer een shoplog voor jullie! En dan ook nog eens een hele grote shoplog! Ik heb namelijk alle spulletjes van de afgelopen 2 keer dat ik was shoppen op de foto gezet. Wat op de bovenste foto staat is nog niet eens alles... Ik zou zeggen, klik snel verder om te kijken wat ik heb gekocht...

Oke bereid je voor, het zijn echt super veel foto's. Achteraf gezien had ik beter meerdere producten op één foto kunnen zetten. Ach ja, altijd achteraf gelul. Veel kijkplezier, ik zet er zo weinig tekst onder omdat ik toch weet dat jullie gaan scrollen! ;). Ik ken jullie wel een beetje!


Aaaaaaah ik vind het zo gaaf dat ik 'em nu ein-de-lijk heb! Ik werd er helemaal gek van want ik zag er zoveel bloggers mee dat ik er ook een wilde. Ik heb het natuurlijk over de double ring! Ik heb zowel Arnhem als Nijmegen helemaal afgezocht naar zo'n ring. Ze hadden deze alleen nog maar bij de Six. Ik ben er super blij mee en iedereen moet hem even om omdat ze denken dat het raar zit. Maar dat is helemaal niet zo!


Ik ga deze zomer voor groen, kei leuke en vrolijke kleur! Dit vestje met groene streepjes komt van de H&M uit de lente collectie.


Dit schattige lipglossje lag in de 'aanbieding bak'. Zo'n lief roze kleurtje kon ik niet laten liggen voor €1.


Voordat het lekker zomer weer wordt heb ik de shortjes al in huis! Deze komt van de C&A en kostte €7. 


Accessoires had ik ook nodig. Ik heb er gelijk maar 3 gekocht ;). Accessoires kun je kopen bij C&A, Six en het Kruidvat!


Mijn concealer was op, dus tijd voor een nieuwe. Ik hou er niet van om steeds dezelfde producten te gebruiken dus ik kocht deze van Essence maar om te testen. Binnenkort zien jullie een review hiervan!


Deze is ook heel gaaf, geef toe!! Ik ben zo blij dat ik ook een ketting met een enorme uil eraan heb gevonden. De credits gaan naar de Claire's. Ik ging met een raar gevoel de winkel in, maar toen ik daar eenmaal was.... ik heb me ogen uitgekeken. Super gave kettingen hangen daar!


Dit vestje was onmogelijk om goed op de foto te krijgen omdat 'ie best onhandig is en groot. Dit grijze vestje bevat op de rug een bloemenprint en is aan de zijkanten wat langer. Erg leuk!


Over dit product komt later nog een review. Ik geef je 2 hints! Mobiel + opladen... ? Kom snel terug als je hoe/wat/waar wilt weten!


Dit shirtje met 3- kwart mouwen komt van de C&A. Dit shirtje staat erg leuk op dat bruine shortje, een paar afbeeldingen naar boven.


Dan deze 2 geweldige nagellak kleurtjes! Hier komt ook nog allebei een review van. Te gek!


Dit donkerrode shirt komt van de H&M. Erg leuk! Gelijk weer even een foto voor hoe het eruit ziet als ik hem aan heb...


En als laatste dit schattige make- up tasje. Daar is 'ie voor bedoeld, maar ik gebruik hem als etui voor op school. Ook handig ;). Deze is ook van de H&M.

Wow, het is echt veel. En tussendoor heb ik ook wat basic dingen gekocht die op waren en ik opnieuw moest hebben zoals wenkbrauwpotlood. Maar die zijn het niet waard om op de foto te gaan.
Ik ben echt super blij met al mijn nieuwe spulletjes! Vooral die ring en de nagellak van Catrice en NYC!!

Wat vinden jullie van mijn geshopte spullen? Zouden jullie het leuk vinden om vaker een shoplog te zien of niet? Of moet ik het een keertje in een filmpje proberen (met nadruk op PROBEREN)?

De laatste tijd ben ik druk bezig geweest met het uitgeven van geld. Eigenlijk bedenk ik me van te voren altijd om foto's te maken ...