NOTD || NYC 'Big City Dazzle'

12:00 Nannick 0 Comments


NYC is ongeveer al een jaar bekend in Nederland. Ik moet zeggen dat ik nog helemaal niet bekend was met New York Color, maar toen ik dit lakje zag.... Volgens mij ben ik echt een sucker voor glitters. Alles wat glitters bevat vind ik leuk, helemaal als het om nagellak gaat. Zo ook bij dit lakje. Dit lakje bevat namelijk super veel glittertjes! Altijd als ik nagellak koop met glitters zegt een stemmetje in mijn hoofd dat ik het niet mág kopen omdat, 1: ik al zoveel glitter nagellak heb en 2: je krijgt het er bijna niet vanaf. Toch ging ik tegen al die gedachten in en liep ik er vrolijk mee door naar de kassa. Deze beauty heet "Big City Dazzle" (+1 voor de naam). Alle liefhebbers voor glitters, lees snel verder!

Big City Dazzle zit volgens mij nog maar net in het assortiment, is vrij populair, alleen waar ik deze kleur kocht stonden er nog super veel! I don't get it. Als de persfoto's van glitter lakjes (neem een voorbeeld aan Essence) over heel het internet verspreid zijn, is de reactie meestal zo: aaaaaaaah glitterss die zal en moet ik hebben!! Met als vervolg dat dat ene glitter lakje (Essence - Circus Confetti) in alle Kruidvat filialen is uitverkocht. Mooi dat dit bij Big City Dazzle dus niet het geval is (+1). 



Het is net een little party on my nails! Prettehh!! Ik kan hier uren naar kijken, vooral als de zon schijnt (wat vandaag ook weer het geval is, yay!).

Deze nagellak bevat super veel mini glittertjes, die volgens NYC super snel drogen. Daar heeft NYC helemaal gelijk in, want mijn nagels waren binnen een mum van tijd droog. De kleur die ik hieronder draag is Mellow Yellow (II) van Essence. Ik heb expres gekozen voor een lichte kleur zodat de glitters nog meer opvallen. Zo kun je de verschillende kleuren van de glitters nog beter zien.


Weet je wat nog een groot pluspunt is. De flesjes van NYC bevatten maar liefst 9.7 ml! Vergelijk dat met Essence: 5 ml. De nagellak van Essence kost €1.25 en die van NYC €2.29. Eigenlijk ben je als je het omrekent net zoveel kwijt als Essence ook 9.7 ml zou zijn. Maar dat maakt niet uit, het gaat om het idee ;).


Ik vind de nagellak van NYC erg fijn lakken. De flesjes bevatten een dikke dop en een lang kwastje wat het lakken wat makkelijker maakt. Bij Big City Dazzle kan je er natuurlijk ook voor kiezen om meerdere lagen aan te brengen, maar ik vond 1 laag wel leuk. Het verwijderen van deze nagellak gaat veel makkelijker tegenover alle andere glitter lakjes, omdat de glitters niet zo grof zijn. Nog een +1. 

Al met al, ben ik super blij met dit lakje. Alles is prima en ik zie geen enkele nadeel aan dit lakje! Dit word mijn zomerkleurtje voor op mijn nagels. 

De nagellakken van NYC kun je kopen bij het Kruidvat (alleen grote filialen) voor €2.29. Wat vind jij van dit lakje? En ben jij ook een sucker voor glitters?

NYC is ongeveer al een jaar bekend in Nederland. Ik moet zeggen dat ik nog helemaal niet bekend was met New York Color, maar toen ik dit ...