Persoonlijk || Ik leef nog!

18:48 Nannick 0 Comments

De laatste tijd heb ik het echt super druk. Ik doe natuurlijk vwo 4, werken en daarnaast moet ik ook nog mijn sociale contacten onderhouden. En natuurlijk heb ik ook nog mijn blog. De laatste paar dagen is er niks online gekomen en daar baal ik echt van. Ik merk zelfs dat ik er chagrijnig van wordt! Dat is me nog nooit overkomen :) Ik zit door de week 2 dagen achter elkaar tot 5 uur op school en daardoor heb ik ook weinig tijd om ook nog artikelen te gaan schrijven. Nee, dit is geen verontschuldiging maar ik wilde jullie gewoon even laten weten hoe het met me gaat. 

Ik zit nog maar net op school en ik moet er weer keihard tegenaan. Deze week ging ik naar Veenendaal naar het Ichthus college voor een aantal voorlichtingen over opleidingen. Ik koos natuurlijk voor de voorlichting voor Journalistiek, daar was ik erg benieuwd naar aangezien ik dat later (waarschijnlijk) wil worden. Door deze voorlichting had ik een goed beeld van de journalistiek opleiding en ik ben eruit dat ik over 2 jaar journalistiek ga studeren in Ede! Yeah! Ik ben er echt blij mee dat ik het nu zeker weet, weer een hele opluchting want veel klasgenootjes van mij weten het nog niet eens. Nu ik dit weet heb ik er heel veel zin in en kan ik niet wachten om te beginnen!

Station Nijmegen - shoppen
Mijn spiegelreflexcamera is inmiddels ook weg gebracht voor een grote schoonmaakbeurt, dus nu zit ik zonder camera :(. Meh! De lens was namelijk behoorlijk vies en er zitten regelmatig vlekken op de foto's. Ik heb van te voren gelukkig wel wat foto's gemaakt voor artikelen, maar dat is niet voldoende. Eind van de week krijg ik hem weer fris en fruitig terug. Ik ben erg benieuwd hoe de foto's er dan uitzien, waarschijnlijk een stuk beter! En dan kan ik gelijk beginnen met een opdracht voor het bedrijf van mijn vader, mijn eerste fotografie opdracht! Yay!


Dit wilde ik jullie eigenlijk eventjes vertellen, hoe is het met jullie? De foto's uit dit artikel zijn van mijn Instagram account (Nannick). Ik ga nu naar het Gelredome voor een concert van Anouk en ik heb er super veel zin in!

De laatste tijd heb ik het echt super druk. Ik doe natuurlijk vwo 4, werken en daarnaast moet ik ook nog mijn sociale contacten onderhoud...