Review || Playboy Play It Rock

16:52 Nannick 0 Comments


Nadat Playboy al 3 geuren had uitgebracht (Play it Lovely, Play it Sexy en Play it Spicy) werd er vorig najaar een nieuwe variant aan het assortiment toegevoegd. Play it Rock! De eerdere geuren hadden een roze tint, maar bij deze variant zien we duidelijk de rode kleur naar voren komen. De Playboy geurtjes heb ik altijd al heel erg lekker gevonden maar net weer te 'gewoon', Play it Rock vind ik anders! Dat is ook de reden dat ik deze gekocht heb. Ik draag deze parfum al een paar dagen met plezier en ik wil jullie graag mijn mening laten weten!

Allereerst de flacon zelf. Het ontwerp van alle Playboy geuren is hetzelfde, ik weet niet of dat nou positief of negatief is. Je kunt het natuurlijk wel makkelijk herkennen en het staat mooi naast elkaar. Maar enige verandering zou ook leuk zijn. Wat vind jij?
De dop bij 'Play it Rock' is niet zoals alle andere roze, maar rood. De dop vind ik eigenlijk heel leuk bedacht, het staat ook nog eens enorm schattig met dat strikje en die oortjes ;). Verder heeft de onderkant van de flacon een ronde vorm waardoor het makkelijk in de hand ligt.


Noten Play it Rock:
- Top: saffron, rode appel, rode sinaasappel
- Midden: passiebloem, frangipani, african orange flower
- Basis: tonk a boon, patchouli, ebony hout


Toen ik de geur voor het eerst opdeed kwam de enorme zoete geur me tegemoet. Mijn eerste reactie was dan ook: 'jeetje wat is deze zoet', omdat ik eigenlijk niet zo van zoete geuren hou. Alleen toen ik de geur al een tijdje op had veranderde de geur langzamerhand. Naar mate je hem langer draagt wordt 'ie steeds minder zoet. Dat merkte ik gelijk. Hij rook een stuk stoerder en frisser. Dat vond ik echt lekker!

Wat ik ook fijn vind aan deze geur is dat je hem zelf vaak ruikt. Als je bijvoorbeeld loopt ruik je hem heel even, maar niet opvallend. Het is niet zo dat er een hele walm van parfum om je heen hangt. Gewoon subtiel en basic! Bij een Eau de Toilette is het normaal dat je de geur na een paar uur al niet meer ruikt, maar bij Playboy is dat niet zo. Dat is positief want dat betekend dat 'ie lang blijft 'hangen'. 's Avonds tijdens het douchen rook ik de geur nog, dat is echt zo lekker!


Prijzen:
- 30 ml €12.99
- 50 ml €16.99

Het is een lekker geurtje wat je op de avond maar ook overdag kunt dragen. Ik draag deze parfum ook als ik naar een chique feest ga of als ik gewoon een dagje thuis blijf. Multifunctioneel dus! En voor de prijs hoefde ik er al helemaal niet lang over na te denken. €13 euro voor een prima geurtje is niks! Ik denk alleen wel dat het een kwestie is van lekker of niet lekker. Want je moet wel van dit soort geurtjes houden. Daarom zou ik ook aanraden om in de winkel eerst te gaan ruiken. Als je de vorige Playboy geurtjes lekker vind dan denk ik wel dat je deze ook wel lekker gaat vinden!

Draag jij elke dag parfum of alleen bij speciale gelegenheden? En als je parfum gebruikt: wat is je favoriete geur aller tijden?

Nadat Playboy al 3 geuren had uitgebracht (Play it Lovely, Play it Sexy en Play it Spicy) werd er vorig najaar een nieuwe variant aan...