TAG || Nail polish addict

12:00 Nannick 0 Comments


Ik heb weer een leuke tag voor jullie, dit keer gaat het over nagellak. Nagels lakken doe ik graag, ik heb een hele bak vol (2 maar liefst) met nagellak, ik kijk uit naar gave nagellak collecties, ik ben gek op de glittertjes in de nagellak,  ik verzorg mijn lieftallige nagels met liefde, ik fotografeer ze zelfs en per week verwissel ik zo'n 3 keer van kleur. Kan ik mezelf nu een "nail polish addict" noemen?

Deze tag bevat 10 vragen die ik uitgebreid ga beantwoorden!

1. Wat is je favoriete nagellak merk/bedrijf
Oei, moeilijke vraag. Qua budget merken behoren Essence en Catrice echt wel tot mijn favorieten maar ik kan echt niet kiezen! De kwaliteit is gewoon goed en het kost bijna niets! Eigenlijk bestaat mijn heel stash uit lakken van Essence en Catrice. Ik vind het veel leuker om veel lakjes te kopen die weinig kosten dan een paar kleuren te hebben van hele dure merken. Ik hou gewoon van veel ^^).


2. Glitter of geen glitter
Do I need to say more? Tuurlijk ga ik voor glitters!! Maar om voor altijd glitters te dragen... dat gaat me denk ik te ver. Dan moet ik teveel moeite doen om het telkens eraf te halen. Check dit plaatje hieronder, zo ontzettend gaaf en kleurrijk! Ze moeten maar eens een glitter nagellak uitvinden wat er met nagellak remover  zo af gaat! Beste idee van Nederland?



3. OPI, China Glaze of Essie
Van alle drie de merken heb ik geen enkel lakje maar dan kies ik toch voor OPI, omdat die altijd van die gave kleuren hebben. Zoals de OPI Holland collectie ook, amazing! Alle kleuren zijn gewoon te gek, over een tijdje, als ik de geldpest heb, ga ik een paar lakjes van OPI kopen. Ik hoor er alleen maar goede verhalen over.

4. Wanneer/hoevaak verander jij je nagellak
Eerst zo'n 5 keer per week omdat mijn nagellak toen maar 2 dagen netjes bleef zitten. Maar nu blijft mijn nagellak een stuk langer zitten (door het gel-laagje) dus verwissel ik zo'n 3 keer per week. Het heeft z'n voor  en nadelen, want ik ben de kleur snel zat en wil dan weer een nieuwe. Maar het voordeel is wel, als ik geen tijd heb om het bij te werken hoef ik gewoon een week niet op mijn nagels te letten omdat ik toch wel weet dat het nog goed zit! 



5. Wat is je favoriete kleur op je nagels
Wow, moeilijke vraag want ik vind bijna alle kleuren heel erg mooi! Ik hou sowieso erg veel van felle kleuren, dus ik denk dat geel mijn favoriete kleur voor op mijn nagels is!

6. Donker of felle kleuren
Deze vraag heb ik eigenlijk bij de vorige vraag al beantwoord, mijn antwoord is felle kleuren. Het staat een stuk vrolijker dan donkere nagellak. En bij donkere nagellak zie je elk foutje wat je maakt vanaf een kilometer afstand en bij felle lichte kleuren is het minder opvallend.


7. Welke nagellak draag je op dit moment op je nagels
Op dit moment draag ik een zwarte nagellak met daarop 'Holo Qué Tal!?' van Catrice uit de Million Styles Effect Top Coats. Deze combinatie is echt super mooi, gister stond er een artikel van online!

8. Matte nagels, yes or no
Matte nagels draag ik eigenlijk niet zoveel, ik weet niet waarom maar ik vind het niks hebben. Ik vind het soms wel chique staan maar verder heb ik er niks mee. Glanzende nagels vind ik een stuk mooier, meestal kies ik daar ook voor. Ik heb wel een matte top coat van Essence, maar ik gebruik hem nooit ;).


9. French manicure?
JA! French manicure vind ik zo mooi, het staat zo verzorgend en netjes. Ik draag het niet zo vaak maar als ik het draag vind ik het altijd zo ontzettend mooi. Ook als ik het zie bij anderen!

10. Favoriete winter kleur
Hier heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht, maar ik vind donkerbruin en kaki groen wel hele mooie kleuren voor de winter of de herfst. Ik weet niet waarom maar deze kleuren zou ik minder snel dragen in de zomer als het zonnetje lekker schijnt. 


Deze tag vond ik ontzettend leuk om te beantwoorden, iedereen mag hem overnemen op een eigen blog want ik tag niemand in het speciaal. 

Ik weet nu eigenlijk nog steeds niet of ik mezelf een "nail polish addict" mag noemen, wat vinden jullie? Zijn jullie ook zo gek op nagellak?

Ik heb weer een leuke tag voor jullie, dit keer gaat het over nagellak. Nagels lakken doe ik graag, ik heb een hele bak vol (2 maar liefs...