Beauty || Mijn verzorgingsbakje

12:00 Nannick 0 Comments


Op mijn make- up tafeltje staat altijd een bakje met daarin allerlei huid- en haarverzorgingsproducten. De inhoud van dit bakje verschilt nog wel eens, omdat ik altijd nieuwe producten aan het testen ben. Ik laat je vandaag zien wat er allemaal, op dit moment, in het 'verzorgingsbakje' zit. Zoals je ziet, nogal veel. Het past er net allemaal in! Ben je benieuwd welke producten het zijn? Lees dan snel verder.


Hier zie je alle producten bij elkaar, het zijn 13 producten. 13 producten in één klein mandje, haha. Zoals je ziet variëren de producten van make- updoekjes tot deo! Ik vind het fijn om zoveel producten te hebben, ook al gebruik ik ze niet allemaal elke dag. De schoonmaakdoekjes, de mousse, de maskers en de neusstrips gebruik ik niet elke dag, de rest allemaal wel! Laten we beginnen.


Als eerste deze 2 lekkere producten. De Nivea SOS body cream is een product wat ik heel veel gebruik, het is een lekkere crème wat goed z'n werk doet. De geur is ook heerlijk, zoals altijd bij Nivea. Duidelijk een favoriet!

Daarnaast zie je ook de Biocura dagcrème. Het is een dagcrème, maar ik gebruik het eigenlijk als nachtcrème. Het maakt niet zo heel veel uit wat je wanneer gebruikt, over het algemeen zijn dagcrème's iets minder vet dan nachtcrème's. Voor overdag vind ik deze niet goed genoeg, want hij trekt niet snel in, en ik wil niet dat mijn foundation gaat vlekken.


Dan de schoonmaakspulletjes. Ze zullen je allemaal wel bekend voorkomen, over de roze producten van het Kruidvat heb ik een tijd geleden een review over geschreven. Ze zijn nog steeds niet op, dit zijn dezelfde producten. Al moet ik zeggen dat de reinigingsmelk aardig op begint te raken.

Naast de reinigingsproducten staat een oogmake-up remover op oliebasis, deze vind ik erg fijn als ik wat meer make- up heb gedragen dan normaal. Een smokey- eye en waterproof mascara haalt 'ie er bijvoorbeeld makkelijk van af.


Deze 8x4 deo en de deo van deoleen gebruik ik ook dagelijks, aangezien ik heel veel zweet wil ik wel lekker ruiken en het liefst transpiratie tegengaan. Bah, ik haat het echt dat ik zoveel zweet. Niet normaal. Eigenlijk helpt geen enkele deo bij mij. De deo van deoleen spuit ik op mijn oksels en de deo van 8x4 op mijn kleding, omdat die van deoleen geen geurtje heeft.


Maskers, gebruik ik ongeveer één keer per week. Het masker van Freeman zagen jullie laatst ook voorbijkomen in de vorm van een review. Daar ben ik heel enthousiast over, over het masker van Garnier wat minder. Waarom? Omdat het mijn huid heel erg uitdroogt, waar Garnier over het algemeen bekend om staat.


Om natuurlijk mijn haar goed in model te brengen gebruik ik ook een aantal haarproducten. Later komt nog een artikel over hoe ik mijn haar doe. Anyways, de mousse van Kyrell gebruik ik vlak na het douchen (om de dag) en zorgt voor versteviging van mijn haar. De mini hairspray van Etos die ernaast ligt, is zo schattig en handig! Ik heb hem altijd mee, vooral handig omdat 'ie zo klein is!


Als laatste twee producten voor het gezicht. Schoonmaakdoekjes van Eurofit (gewoon bij het Kruidvat te koop) en neusstrips van de Action. De schoonmaakdoekjes gebruik ik heel weinig, alleen als ik even snel mijn make- up eraf wil halen na een avondje stappen bijvoorbeeld. De neusstrips gebruik ik elke week, zo fijn en zo goedkoop ;).

Dit waren alweer al de producten die in mijn 'verzorgingsbakje' zitten. Ik vind alle producten heel fijn, met uitzondering op het masker van Garnier. Het is echt handig om alle producten lekker bij elkaar te hebben!

Hebben jullie ook zo'n 'verzorgingsbakje', zo ja: wat zit daar allemaal in?

Op mijn make- up tafeltje staat altijd een bakje met daarin allerlei huid- en haarverzorgingsproducten. De inhoud van dit bakje verschilt...