Budget topper || Essence Night In Vegas (flakie)

12:00 Nannick 0 Comments


Hier is 'ie dan eindelijk! Dit lakje van Essence heb ik al meer dan een maand maar nog nooit gereviewed, it's a shame. Zo'n mooi lakje kan ik toch niet zomaar laten liggen? Ik heb dit kleurtje al meerde keren op mijn nagels gehad en ik kan nu met zekerheid zeggen dat het een echte beauty is! Essence heeft sinds kort
ein-de-lijk een flakie in haar assortiment, onder de naam 'Night In Vegas'. Ik ben nog nooit zo blij geweest met een lakje als met deze. Een flakie is over het algemeen vrij bekend, eigenlijk heel erg bekend. Volgens mij had ik een engeltje boven me hangen toen ik het laatste exemplaar uit de schap griste! Hell yeah, ik heb hem!

Dit is mijn aller eerste flakie, ja ja Essence mag trots zijn! Bekende merken zoals Golden Rose en Inglot hadden al veel langer flakies in het assortiment zitten, maar ik heb er nooit over nagedacht om een flakie te kopen van één van die merken. Maakt ook niet uit, want nu heb ik 'Night In Vegas'! Ik weet nu al dat ik dol op flakies ben.

Wat wordt er nou eigenlijk bedoeld met een flakie? Kijk, een flakie is eigenlijk een doorzichtige lak met allemaal gekleurde schilfertjes die op elke andere basislak een andere kleur lijken te krijgen. Super leuk! Deze variant van Essence bevat meer rode, oranje en groene schilfertjes, de bekendste flakie. Flakies komen het best naar voren op een wat donkeren kleuren nagellak. Ik heb voor deze keer de kleuren donker paars en zwart gekozen.


Ik heb de 2 verschillende kleuren op één hand gelakt, zo kan je ze beter met elkaar vergelijken. Eigenlijk vind ik het nog best cool staan zo, met die paarse en zwarte kleuren. Haha!


Is 'ie niet mooi? Serieus, als ik een flakie lakje op mijn nagels heb, kan ik daar uren naar kijken. Zo apart ;). Deze lak lijkt trouwens erg veel op nummer 4 uit de Catrice Million Styles Effect Top Coats.


Ik heb op elke nagel één laag aangebracht, dat was al voldoende om de schilfertjes goed te kunnen zien. Het geeft een heel mooi en speels effect. Ik moet zeggen dat ik de flakie in combinatie met paars ook geslaagd vindt! Die heb ik vandaag ook op! 

Met deze topper van Essence erover heen blijft je nagellak ook een stuk langer zitten, een extra top coat is eigenlijk niet nodig. Ik ben erg blij dat ik deze heb kunnen bemachtigen, als jij hem ook wilt wens ik je alvast succes met zoeken, want waarschijnlijk is 'ie in veel filialen van het Kruidvat al uitverkocht. Gelukkig zit 'Night In Vegas' in het vaste assortiment en kun je gerust wat langer zoeken, yay! 

Deze flakie ga ik nog heel vaak dragen, als ik een andere mooie combinatie heb uitgevonden zet ik deze bij dit artikel! Hebben jullie deze special effect topper al? 'Night in Vegas' is te koop bij het Kruidvat voor maar €1.79. Dat zijn nog eens budget toppers, of niet dan?

Hier is 'ie dan eindelijk! Dit lakje van Essence heb ik al meer dan een maand maar nog nooit gereviewed, it's a shame. Zo'n m...