Inspiratie || Schoenen!

12:00 Nannick 0 Comments


Momenteel heb ik het erg druk, ik ben namelijk alleen maar bezig met school, want er komt weer een toets van Geschiedenis aan. Daar moet ik altijd zoveel voor leren dat het gewoon een hele weektaak is, daarbij zijn er ook nog andere toetsen waarvoor ik veel moet leren. Ze maken het mij ook niet makkelijk, zelfs niet in de laatste week tot de vakantie. Daar baal ik goed van, want dat betekend dat ik aankomende dagen niks kan schrijven! Ahw, zo stom. Maar het is maar voor één weekje en dan ga ik weer aan de slag! Om het goed te maken heb ik voor jullie een inspiratie artikel over schoenen! Hopelijk vinden jullie het leuk!


































Dus waarschijnlijk komen er deze week weinig artikelen online, sorry! Maar welk plaatje vind jij het leukst? Ik die van de all stars, binnenkort ga ik fel rode kopen, yeah! 

Momenteel heb ik het erg druk, ik ben namelijk alleen maar bezig met school, want er komt weer een toets van Geschiedenis aan. Daar moe...