Limited Edition || Essence A New League

12:00 Nannick 0 Comments


Deze week liet ik je al de nieuwe limited edition zien van Catrice. Wanneer Catrice de persberichten verstuurd heeft, kan je verwachten dat Essence daar ook snel mee komt. Op een eigenaardige manier komen de persberichten van Catrice en Essence altijd tegelijk. Maar goed, Essence met haar nieuwe limited edition genaamd 'A New League'. Ook deze collectie is vanaf mei- juni in de winkels te vinden.





Soft Touch Eyeshadow 01 My Caddy In The Wind, 02 Happy Preppy 03 Oh de Prep €2.29
De mousse eyeshadows die Essence sinds kort standaard in elke LE doet, zitten ook weer bij deze LE. Het lijkt alleen wel alsof ze telkens dezelfde kleuren gebruiken.


Waterproof Eyeliner Pen 01 Came - Saw and Conquered, 02 Oh de Prep €2.29
Altijd handig, deze 2 eyeliner pennen in de kleuren bruin en zwart. Over het algemeen ben ik tevreden over de eyeliner pennen van Essence, ik ga die bruine dus wel proberen!



Lip Tint My Retro Jacket's Red €1.99
Een lekkere felle lip tint, yeah! Ik ben benieuwd hoe gepigmenteerd 'ie is.



Multi- Color Bronzing Powder Go Classy, Go Retro €2.99
Dit vind ik eigenlijk de enigste topper uit deze limited edition. Dat ruitjes patroontje vind ik erg leuk en ik ben benieuwd of je dat blijft zien ;).



Nail Polish 01 My Retro Jacket’s Red, 02 Too Blue To Be True, 03 Oh De Prep, 04 Tommy’s Favorite Green €1.79
Leuke felle kleurtjes in schattige kleine potjes nagellak. De kleuren maken me erg nieuwsgierig. Vooral de rode en groene kleur!


Een limited edition dat bestaat uit 5 verschillende beauty producten en nog een paar haarproducten. Die haarproducten vind ik alleen niet zo interessant. Eerlijk gezegd, valt deze collectie me tegen van Essence. Ik vind het bijna saai. Alleen de bronzing powder en de nagellak kleurtjes vind ik interessant. Deze collectie is dus tijdelijk verkrijgbaar vanaf mei/juni.

Wat vind jij van deze limited edition? Zijn er voor jou absolute must- haves?

Deze week liet ik je al de nieuwe limited edition zien van Catrice. Wanneer Catrice de persberichten verstuurd heeft, kan je verwachten ...