Personal || Let's take a photo #2

12:00 Nannick 0 Comments


Ik heb voor jullie weer een nieuw artikel, waarin ik mijn zelf gemaakte foto's van de afgelopen tijd laat zien. Het zijn 2 hele leuke weken geweest, waaronder ook het paasweekend natuurlijk. Zoals gewoonlijk bevat dit artikel weer veel foto's van eten en make- up! Hahaha. Vorige week is trouwens de Instagram app ook beschikbaar voor Android, daar ben ik zo blij mee. Mijn Samsung Ace heeft een stuk betere camera waarmee ik foto's kan maken dan mijn Ipod Touch. Vanaf nu zijn alle foto's dus gemaakt met mijn mobiel, een stuk betere kwaliteit. Yay!



Een vriendinnetje van mij heeft lang haar met super veel krullen, echt handig om un moustache te maken! Ik lijk hier trouwens echt op een man ofzo...


Een outfit van die dag, groen blousje en een rode broek. Ik hou nog steeds heel veel van mijn camera ketting, thanks to mijn lieve vriendinnetje!


Mama kocht wat make- up uit de uitverkoopbak. Vind het opzich niet zo gek dat deze producten daarin lagen, het was een limited edition van niks.


Met Sjoerd, mijn broertje!


Roze koeken, aaaaaah!


Station Arnhem, een hele dag in Arnhem geweest met wat vrienden en vriendinnen!


Die dag zijn we ook geweest naar American Pie The Reunion. Leuke maar ook flauwe film, haha! We gingen trouwens 's ochtends, ik heb nog nooit zo'n lege bioscoopzaal gezien.  


Nagellak swatchen. Yeah!


Wanna Be Your Sunshine, zagen jullie afgelopen week in een artikel.


De budget topper van vorige week, een flakie van Essence. Wat is 'ie toch mooi!


Zaterdagavond aten we mijn favoriete eten, wraps.


Haaaaai, tijdens het werken.


Broodje hagelslag als ontbijt.


Look of the day.


1e paasdag! Ik kon het niet laten om mijn eitje te versieren haha.


Lang geleden dat ik wat lekkers had gemaakt, dus ik ging aan de slag met de muffins. Ze waren echt lekker!


De brunch op 2e paasdag, ziet het er niet gezellig uit ;) ?


Outfit van die dag. Dat shirtje komt van de h&m, echt heel leuk!


Dé zelfgemaakte muffin, nomnomnommm.


Tussenuren op school zijn altijd zo saai hé, voor als je helemaal in je eentje zit. Die middag had ik ook nog een uurtje corvee opgelopen, yaaay! Het gevolg: een uurtje buiten prikken. Dat was minder.


Die dag moest ik tot kwart voor 5 naar school, en het was pas half 2. Aaarwh.


Donderdag was het koopavond en ging ik gezellig met mams naar Kronenburg. Daar heb ik een donkerblauwe chino broek gekocht bij de H&M, in de aanbieding voor maar €15. Geen geld voor een broek.


Ik vrees dat elke beautyblogger haar slag heeft geslagen bij het Kruidvat, toen er 13 en 14 april een 1+1 kortingsactie was op ALLE make- up. Dit is uiteindelijk wat ik gekocht heb, valt mee toch? Haha grapje. Het is best veel.


Toen het zonnetje scheen, ging ik met Madelon een ijsje eten bij de cafetaria. Ik had een straciatella ijsje, zie je dat grote stuk chocola? Men, die was echt groot. Ik heb nog nooit zo'n groot stuk chocola in één ijsje opgegeten. Het was wel erg lekker, al kan geen enkel ijsje tippen tegen het ijs van de Australian.


Pancakes bakken! Nomm...


Heee, jij daar!


Nu zijn mijn nageltjes weer kort, ik vind het echt zonde, maar het was wel nodig! Ze braken allemaal stuk voor stuk af. Hopelijk willen ze een beetje snel groeien, ik vind iets langere nagels toch wel wat mooier.


Samen met Lisan maakte we kleine pizzabroodjes, dat is echt al heel lang ons recept. En het wordt telkens steeds lekkerder :)


Tijd voor Cup A Soup, dat zouden meer mensen moeten doen!


De zondag is altijd een dag waarop ik al het huiswerk voor de hele week maak en ook nog alle foto's maak voor alle artikelen die de week online moeten staan. Een productieve dag dus ;). De zondag is bij mij altijd helemaal volgepland. 


I'm sexy and i know it! Mijn ouders waren zondagavond weg, dus het was mijn taak om iets te gaan koken. Het is gelukt, zonder iets aan te branden. Het was ook nog eens super lekker, al zeg ik het zelf! 


De lekkerste chips van heel Nederland, oh wat hou ik van deze chips!

Wat hebben jullie de afgelopen 2 weken gedaan? De volgende 'Let's take a photo' komt weer over 2 weken, dan heb ik alweer meivakantie. Yeah, wat gaat de tijd snel!

Ik heb voor jullie weer een nieuw artikel, waarin ik mijn zelf gemaakte foto's van de afgelopen tijd laat zien. Het zijn 2 hele leu...