Personal || Let's take a photo #3

12:00 Nannick 0 Comments



Er zijn weer 2 weken voorbij (my god, wat gaat de tijd snel) dus staat er vandaag weer een nieuw artikel online van 'Let's take a photo!', een van mijn favoriete artikelen om te schrijven. Foto's maken vind ik zo leuk, en vooral nu de Instagram app voor Android beschikbaar is. De afgelopen 2 weken waren heel wisselend. De eerste week was heel rustig en de tweede week juist niet, ik heb de laatste week voor de vakantie alleen maar zitten leren. Desondanks heb ik dit keer aardig wat foto's geschoten, meer dan de vorige keren!


Deze foto maakte ik om 8 uur, het was gewoon nog licht met volop zon. Ik hou van de lente en de zomer! 


Naar schooltje toe fietsen, zoals elke morgen om kwart voor 8. Wat is het leven toch zwaar.


Chocolademelk op school, wat is het toch fucking handig sinds we een koffieautomaat op school hebben.


Tussenuur = eten, tja zo gaat dat nou eenmaal bij ons. Het is een wonder als we is een keer geen eten hebben in een tussenuur, dan mag het zowat in de krant. Deze snoepjes van Autodrop zijn echt lekker trouwens ;).


Dit aten wij die avond, het ziet er ongelofelijk ranzig uit. Maar het was wel lekker, haha!


24 april was mijn lieve vriendin Lisan jarig, en dit was mijn cadeautje (lees: cadeau) voor haar van mij ;). Leuk hé met die strik? Het was een soort beautybox, met in totaal 22 cadeautjes erin! Gelukkig vond ze het erg leuk.


Lang leve de uitgroei, zo doe ik toch nog een beetje mee met de 'ombre trend'!


Al mijn Catrice lakjes aan het swatchen. Leuk gezicht als ze allemaal naast elkaar staan!


En nu, allemaal op een nagelwiel! Vet kleurrijk!


Een outfit van ik-weet-niet-meer-welke-dag ;). Leuke combinatie, vond ik zelf.


Mijn rapport van de 3e periode, ik heb er hard voor moeten werken maar ik ben nu eindelijk een beetje tevreden over mijn rapport. Het kan beter!


 Mhmm, een lekkere high- tea met super lekkere hapjes. Oh nu krijg ik gelijk weer honger...


Bij mijn oppas hadden ze de 1e Vogue van Nederland liggen, ik kon het niet laten om hem te laten liggen. En deze look trof ik er in aan, zo mooi!


'Eye love you'!


Zo zag mijn zondag eruit voordat de drukste week ever begon! Zoals je ziet, druk bezig met het typen van samenvattingen. Haha, achteraf gezien is het wel een leuk gezicht, met de kleine iPad en mijn grote laptop!


Altijd comfortabele kleding op zondag, behalve als ik ergens naar toe moet. Maar eigenlijk hoef ik nooit op zondag de deur uit, heerlijk!


De week was begonnen, als eerste uur een lesje muziek. Lekker die enorme herrie om je oren als je net wakker bent, toppie! Niet dus.


Pauze!!!


'Moulin Rouge Light' van Catrice, wat zien mijn nagels er op deze foto uit zeg. Bah, stomme velletjes. Ik heb nu een handcreme die heel erg vies smaakt, dus ga ik automatisch niet meer bijten op die velletjes rondom mijn nagels. Hoezo handig ;) ?


Tijd voor een lekker masker, deze keer van Freeman!


Hallooooo!

Rode broek, spijker blouse en gouden uil. Dat was mijn outfit voor die dag, van de week zie je die nog hier op lovebeautyandmore.nl voorbij komen!


Tja, wat moet je anders doen als je je verveelt?


Met lieve vriendinnetje Lisan! <3 I love her!


Gekke foto's maken met Kaylee en Lisan, daar stem ik altijd mee in!


Vrijdag = frietdag! Nomnomnommm...


Wauw, mooie achtergrond gevonden voor op mijn laptop. My god, super scherp en echt heel mooi!


In deze 3 fotolijstjes zaten eerst foto's, maar die was ik zat. Deze afbeeldingen kwam ik laatst op internet tegen en ik vind ze super leuk. Ze passen echt bij mijn kamer!


Eye of the day.

Gute Reise! Halo, ik ga naar Dresden, niet naar Frankrijk ofzo!


Gekochte nagellak van de Fruity limited edition van Essence, is 'ie niet schattig? Raar trouwens dat ze de naam er niet op hebben staan, gelukkig kun je daar snel achterkomen maar goed. Het is een detail.


YAAAAY! Ik heb hem, zo mooi! Van de week komt hier een review van!


Ons nieuwe tafelkleed, papa vind hem lelijk en druk, mama vind hem leuk en ik vind hem vrolijk :D! Veel beter dan dat doorzichtige zijl wat we eerst altijd hadden.


Sinds dat Picnik.com ermee is gestopt gebruik ik Picmonkey.com, echt een heel goed alternatief. Het werkt bijna hetzelfde en je kunt er ongeveer dezelfde dingen mee doen. Het is overigens helemaal niet moeilijk, net zo makkelijk als picnik!

Hoe waren jouw afgelopen twee weken? Fijne Koninginnedag trouwens, ik ben vandaag te vinden in Arnhem!

Er zijn weer 2 weken voorbij (my god, wat gaat de tijd snel) dus staat er vandaag weer een nieuw artikel online van 'Let's tak...