Personal || Let's take a photo!

12:00 Nannick 0 Comments


Vanaf vandaag post ik om de 2 weken op maandag een artikel met daarin foto's die ik de afgelopen tijd heb gemaakt. Deze foto's weerspiegelen eigenlijk mijn leven van wat ik dagelijks mee maak. Ik hou ervan om foto's te maken, dat heb ik altijd al gehad. Sinds een tijd gebruik ik de Instagram app om foto's te maken en te uploaden zodat andere ze ook kunnen zien. 'Instagrammen' is super leuk! De foto's uit dit artikel maak ik trouwens met mijn iPod, wat helaas niet erg goede kwaliteit is. Vandaag zien jullie de eerste editie van 'Let's take a photo!'. 


Loempia's met chilisaus! Lekkerr! Dit eten wij erg vaak als wij een tussenuur hebben. Zo lekker en zo verslavend <3. 


Ik hou van holland, een programma wat ik altijd kijk als ik op zaterdagavond eens niks te doen heb. Bijvoorbeeld als ik moet oppassen. Je moet toch wat doen he ;). Zak chips erbij en ik vermaak me prima.



Fel roze lipgloss van Essence, me likes! 

"Iced Latte" van Essence uit de Nude collectie, super mooi oud roze kleurtje. Hij lakt echt super fijn!


Het concert van Anouk in het Gelredome, het was echt super leuk. Dit was alweer mijn 3e concert van Anouk en ze blijft me steeds verassen, wat een geweldig concert!


Gelredome!


Na 6 uurtjes geslapen te hebben, na het concert van Anouk, moest ik mezelf even oppeppen met Pringles en Energy drink. Samen met een vriendin Kirsten. Het zomaar iets gezelligs doen na schooltijd, daar hou ik van ;). Die pringles zijn trouwens een stuk lekkerder nu ze meer smaak hebben, die rechtse is trouwens echt heet! 


Een van de eerste dagen dat ik zonder jas op de fiets naar huis kon en met een zonnebril op. Ja, bij het eerste zonnestraaltje heeft Nannick haar zonnebril op! Yeah! Mijn haar is hier serieus bijna oranje!


In de stad met Lisan, een dagje shoppen en 's avonds bij haar pizza gegeten. Dit was trouwens ons middageten, echt lekker gezond bezig. Maar zo'n puntzak friet is wel verdomd lekker!

Toen met het treintje weer naar huis..


Ik was zo blij toen ik deze ring had gekocht, eindelijk een double ring! Een ring wat om 2 vingers zit! Ik was er zo happy mee, beetje jammer dat ik hem na nog geen week al was verloren op school. Meh :(.


Duits presentatie in the making met muziek en chips!


Blij door het zonnetje! Iedereen is gewoon stukken vrolijker als het zonnetje schijnt. Lovely!


Favoriete radiozender, super vette muziek!


NYC "Big City Dazzle"!


Alle bandjes die ik heb maar weer omgedaan, ik vind het zo leuk en fleurig staan. Leuk, juist in deze tijd. Lekker vrolijk al die kleurtjes (:


Sinds kort hebben ze bij ons op school een koffieautomaat, vraag me niet waarom ze daar NU pas mee komen. Maar goed, je kan er ook warme chocolademelk mee maken. Ik had het toen zo koud dat de chocomelk mij eventjes moest opwarmen! 


De Samsung Ace is echt zo populair, 5 mensen hebben die uit mijn klas. Helemaal rechts zie je die van mij :)


Catrice Million Styles Effect Top Coat "Holo Qué Tal!?". Super mooie kleur met een mooi effect. 


Mijn favoriete Dove haarmasker is bijna op. Maar eens een nieuwe kopen!


Vorige week vrijdag was het nationale pannekoeken- dag. En wie at er toen pannekoeken? Juist, ik! Als ontbijt nog wel!


Mijn nagels zijn al in de zomerse stemming, hier draag ik "On your gracile Tiptoe" van Essence uit de Ballerina Backstage collectie van een hele tijd terug alweer. Nog steeds een favoriet. Gewoon bijna neon koraal- oranje!


Leren voor maatschappijleer SE, moet ook gebeuren! Jammer genoeg...


1 april kikker in je bil, die er nooit meer uit wil! Ik heb de dag overleeft zonder in ook maar één grap te trappen. Yay! Dat is volgens mij de eerste keer.


Om alvast in de paas-stemming te komen, paaseitjes!!


Mijn favoriete liedje van dit moment: Gareth Emery ft. Christina Novelli - Concrete Angel! Zo lekker zomer nummer!

Dit waren alweer de foto's voor deze keer, vinden jullie het leuk om dit vaker te zien. Want ik weet dat ik nu al de zoveelste blogger ben die dit laat zien. Niet heel origineel inderdaad, maar wel leuk vind ik!

Wat vinden jullie? Vaker of niet?

Vanaf vandaag post ik om de 2 weken op maandag een artikel met daarin foto's die ik de afgelopen tijd heb gemaakt. Deze foto'...