Review || Rituals Rice Scrub "Organic Rice Milk & Cherry Blossom"

17:42 Nannick 0 Comments


Een tijdje terug maakte ik lekker gebruik van de kortingen bij de Rituals. Rituals is een heerlijke winkel. Ik hou echt van dat soort winkels, van die winkels waarbij je de lekkere geur van de producten van een kilometer afstand nog kunt ruiken. Net zoals The Body Shop of Lush. Mhmmm, dan moet ik er gewoon eventjes naar binnen lopen! Maar goed, ik dwaal af. Douche scrub, Rituals: ohja! Deze "Rice Scrub Organic Rice Milk & Cherry Blossom calming shower cream scrub" (een hele mond vol) heb ik dus gekocht. Voor maar €5, een prikkie! De geur is echt goddelijk, maar is 'ie echt fijn? Ik heb het getest voor je!

Mijn huidige scrub was tegen de tijd dat ik deze scrub kocht nog lang niet op, maar dat maakt niet uit. Mijn favoriete scrub is van de Douglas van de I Love... collectie. De Mango & Papaya versie wel te verstaan, ook echt een super lekkere geur. Vind ik deze scrub fijner en lekkerder?


De verpakking ziet er heel natuurlijk, fris en schoon uit. Zo is eigenlijk ook de geur! ;). Het heeft een leuk groen printje. Er zit 150 ml in. Dit is wat Rituals zegt over deze scrub.
"Unieke bodyscrub met het romige effect van organische Rijstmelk en de bijzondere oosterse geur van Kersenbloesem. Gebruik: Masseer over de vochtige huid. Met warm water afspoelen."
Luid en duidelijk, al zeg ik het zelf ;). Hieronder heb ik een foto met alle ingrediënten op een rijtje, jammer genoeg heb ik daar niet zoveel verstand van. Dus ik kan jullie weinig vertellen over deze ingrediënten, misschien moet ik me daar wat meer in verdiepen... Maar goed, voor de mensen die het wel weten! Hieronder staat 'ie!


Ik gebruik deze scrub onder de douche en ik gebruik het zo'n 2 of 3 keer per week. Scrubben is trouwens erg goed voor je huid, vooral in de zomer om je bruine tintje te behouden!

Deze scrub bevat zoals elke scrub kleine pitjes waardoor je je huid lekker kan scrubben. De vloeistof is bijna doorzichtig zoals je hieronder op de foto ziet. De pitjes voelen niet te hard aan maar zijn precies van goede formaat. De geur die je ruikt is ook echt super lekker, goddelijk!


De scrub van Rituals doet goed zijn werk en na het scrubben is mijn huidje weer lekker zacht. De geur blijft jammer genoeg niet lang hangen. Maar deze scrub ga ik zeker vaker gebruiken en is een goede vervanging voor mijn Douglas scrub, die inmiddels op is. De geur vind ik even goed, maar bij het 'scrub- gedeelte' vind ik deze van Rituals net iets beter dan die van de Douglas. 

Deze Rice scrub is te koop voor €9.50 bij Rituals. Je kunt ook online bestellen, via deze webshop. Als mijne over een tijdje op is ga ik hem zeker opnieuw kopen! Gelukkig zit 'ie in het vaste assortiment, yay!

Sorry voor deze late update, trouwens!

Scrubben jullie je huid wel eens? En zo ja, welke scrub gebruik je?

Een tijdje terug maakte ik lekker gebruik van de kortingen bij de Rituals. Rituals is een heerlijke winkel. Ik hou echt van dat s...