Limited Edition || Catrice Cruise Couture

12:00 Nannick 0 Comments


We hadden al een tijdje niks meer van Catrice gehoord, dus het moest wel eens tijd worden voor een nieuwe limited edition. En toen kwam Cruise Couture, ding ding ding! Het is een tijdelijke collectie met frisse en vrolijke kleurtjes. De foto hierboven ziet er in ieder geval goed uit. Die blauwe eyeliner en de bronzer/blush vind ik heel erg mooi. Deze collectie liggen in de winkels rond mei en juni. Wederom vind ik de verpakkingen er weer leuk uit zien, zoals altijd bij Catrice!

Eyeshadow palette €4.99

Wat mij betreft het mooiste product uit deze collectie. 4 mooie kleuren, die overigens perfect passen bij de kleuren van de nagellak, en een spons applicator met de kanten.




Gel Eye Liner €3.99 01 Nautica
Dit vind ik echt een leuk product, een blauwe gel eyeliner. Ik ben erg benieuwd!


Mascara €3.99 010 
Deze mascara is over het algemeen ook wel bekend, en zit ook in het vaste assortiment. 


Lip Appeal Lip Gloss €3.79 01 Welcome to Pink Tropez 060 Coralista
Een fel en een nude kleurtje, allebei heel erg mooi!



Defining Duo Blush €3.49 Apricot Smoothie
Deze blush zat al in het vaste assortiment, jammer dat Catrice er niet voor kiest om een mooie blush in de collectie te doen zoals bij de 'Revoltaire' collectie. 


Ultimate Shine Lip Colour €3.99 110 Shy Flamingo en 220 Mrs Brightside
Mooie kleuren, echt perfect voor de zomer! 


Ultimate Nail Lacquer €2.49
Super vrolijke kleurtjes, en als ik me niet vergis lijkt de linker kleur erg op 'Salmon en Garfunkel' uit het vaste assortiment. De namen van links naar rechts zijn: 01 Hi, Society!, 02 Jetsetter, 03 Welcome to Pink Tropez, 04 Feel the Yacht Beat, 05 Nautica. Leuke namen! :) Daar is Catrice altijd erg goed in. Het licht blauwe lakje vind ik trouwens ook erg origineel, kom je niet vaak tegen...



Dit vind ik een leuke collectie, alleen een beetje jammer dat Catrice er niet voor gekozen heeft om er een mooie blush bij te doen. Ze hebben altijd van die mooie blushes. De blush die er nu in zit zat al in het vaste assortiment, een beetje jammer. De nagellakjes zijn daar in tegen weer heel erg leuk, heel erg fleurig en vrolijk! Ik wil ze allemaal, haha. Ook ben ik erg fan van het oogschaduw palette, de eyecatcher van deze collectie!

Persoonlijk vind ik deze collectie een beetje tegenvallen, het had van mij wat uitbundiger gemogen. 


We hadden al een tijdje niks meer van Catrice gehoord, dus het moest wel eens tijd worden voor een nieuwe limited edition. En toen kwam...