Swatch || Essence 'Wanna Be Your Sunshine'

12:00 Nannick 0 Comments


Sinds kort heeft Essence haar assortiment op de schop genomen, er zijn onder andere nieuwe nagellak kleurtjes bijgekomen. Één daarvan heb ik onlangs gekocht, namelijk 'Wanna Be Your Sunshine' een knal gele kleur. 'Bye Bye Birdy' van Catrice had ik vorig jaar gekocht, de perfecte kleur geel, maar die is stroperig geworden. Dus, ik wilde een nieuwe. Deze kleur 'Wanna Be Your Sunshine' stond gewoon te stralen vanuit het schap. Vandaar waarschijnlijk de naam 'Sunshine', haha! Ik heb hem gelijk gekocht. Yay, een fel gele kleur. Benieuwd?

Ik zit op dit moment, dat ik dit artikel schrijf, echt te balen. Gisteravond heb ik mijn nagels weer kort geknipt. Expres, omdat ze te lang waren en niet sterk. Als ik deze foto's dan weer zie, hoop ik dat mijn nagels weer snel gaan groeien!


Vorig jaar was 'Mellow Yellow' het perfecte gele lakje van Essence, maar die is uit het assortiment gehaald en daar is een veel lichtere versie voor in de plaats gekomen. Die jullie in dit artikel zagen. Wanna Be Your Sunshine maakt alles weer goed, want dit is een prachtige kleur.

Dit kleurtje dekt in 2 lagen, het droogt snel en zoals we gewend zijn van Essence lakken de lakjes ook erg fijn. Een van de redenen waarom ik zo van de Colour & Go nagellakjes van Essence hou. 



Is 'ie niet mooi? De kleur is gewoon lekker fel, een absolute must have voor de zomer. Dit wordt mijn favoriete kleurt, die ik zeker heel vaak ga dragen. Wanna Be Your Sunshine maakt deel uit van het vaste assortiment en kost €1.29. Voor zo'n prijsje hoef je deze kleur niet te laten liggen, toch?

Psst.. dit is de perfecte dupe voor Chanel Mimosa!

Sinds kort heeft Essence haar assortiment op de schop genomen, er zijn onder andere nieuwe nagellak kleurtjes bijgekomen. Één daarvan heb...