FOTD || Roze lipstick (een hele happening)

12:00 Nannick 0 Comments


Het was een dood normale dag, in het begin van de vakantie... Ik kwam helemaal fris en fruitig beneden, al gedoucht en mijn make- up op mijn gezicht zitten. Ik stond nog geen 10 tellen om me heen te kijken of iedereen keek me al verschrikt aan. Toen ik vroeg wat er was, werd het me duidelijk, ik had roze lipstick op. Mama vond het helemaal leuk, want normaal draag ik of geen lipstick of een nude kleurtje dat je bijna niet ziet. Het was natuurlijk een hele happening, en precies daarom vond ik het leuk om dat dit keer aan jullie te laten zien!

Waarom ik deze dag voor een fel roze lipstick had gekozen? Eigenlijk ben ik daar nog steeds niet over uit. Waarschijnlijk dacht ik bij mezelf: 'Goh, dat is een keertje wat anders'. Een andere reden was, dat het toch vakantie was en ik niet naar school hoefde, dus niemand zag me toch. Logische beredenering, dacht ik zo. Ik maakte mijn ogen heel neutraal op en koos dus voor een felle roze lipstick uit het palette van de Douglas.



'Het mag in de krant', werd er geroepen. Daar geef ik ze gelijk in, maar op de een of andere manier vind ik roze lipstick mooier staan dan rode. Geen idee waarom, misschien door mijn bleke huid?



Dit was de look die ik op mijn ogen droeg. Ik gebruikte de kleur 'Oh It's Toffefull' van Catrice op mijn bewegende ooglid en 'Gift Basket' (de bruine shimmery kleur) uit het Oh So Special palette van Sleek in de arcadeboog. Bij die kleur heb ik trouwens al de pan geraakt, yay! Deze combinatie vind ik echt mooi, ook gewoon voor overdag. Om de look niet helemaal simpel te maken heb ik een zwart lijntje gezet. Oh, niet te vergeten: op mijn onderste wimperrand draag ik de donker paarse kleur uit het Oh So Special Palette (Wrapped Up). Geen hele speciale ooglook, maar ik vind het altijd mooi als je ogen óf je lippen eruit springen. Niet alle twee...

Geen idee of ik ooit nog een roze lipstick op ga doen als ik naar school of naar me werk ga. Wat dat betreft voel ik me beter met mijn nude lippies ^^). Maar wat vinden jullie? Hele happening eh ;) ?

Het was een dood normale dag, in het begin van de vakantie... Ik kwam helemaal fris en fruitig beneden, al gedoucht en mijn make- up ...