Inspiratie || Camera's

14:56 Nannick 0 Comments

De aankomende weken heb ik het kapot druk, voornamelijk met school omdat ik nog maar 4 weken naar school hoef. De proefwerkweek zit er aan te komen, daarnaast vinden leraren het ook nog leuk om vóór de proefwerkweek ook nog toetsen in te plannen. Zeg maar doei tegen je sociale leven. Bah. De komende tijd zullen jullie dan ook niet elke dag een artikel online zien staan, alvast mijn excuses daarvoor, maar dan weten jullie waarvan het komt.


Maar goed, camera's! Ik heb een inspiratie artikel voor jullie, vol met foto's van camera's. Camera's zijn super gaaf en het maken van foto's is nog leuker. Ik zou zeggen, pak een koekje een een kop thee en ga even genieten van mooie foto's!





























Welke vinden jullie het mooist? 

De aankomende weken heb ik het kapot druk, voornamelijk met school omdat ik nog maar 4 weken naar school hoef. De proefwerkweek zit er aan t...