Limited Edition || Catrice Coolibri & Essence Back For Boarding

12:00 Nannick 0 Comments


Tegen de tijd dat de zomer weer voor de deur staat komen er altijd onwijs leuke limited editions om de hoek kijken! Limited editions die altijd wel een beetje kleur bevatten, aangezien het er wel een beetje vrolijk en zomers uit moet zien. Nou dat zit bij de nieuwe collectie van Catrice wel goed, OMG ik wil alles hebben! Allemaal zo kleurrijk, fel blauw, rood, geel en groen: het komt er allemaal in voor. Daar worden we blij van. Hou jij ook zoveel van kleuren, dan is deze limited edition "Coolibri" wat voor jou! De andere helft van dit artikel bestaat uit de nieuwe collectie van Essence genaamd "Ready for Boarding". Maak kennis met deze 2 leuke limited editions.

Eye shadow pen in Precious nectar, Birds flying high, Virgin forest en Exotica €3,49



Golden glow eye liner in Precious nectar €2,99


Nectar gloss in Birds flying high, Feathery pink, Gorgeous blossom & Exotica €3,79


Colour refreshing lip balm €4,99


Jelly cheek tint in Abloom €3,99



Ultimate nail lacquer in Birds flying high, Twist of lemon, Abloom, Exotica en Virgin forest €2,49





Dan de nieuwe limited edition van Essence genaamd "Ready for Boarding". Een leuke collectie met kleurrijke en nieuwe producten. Ook deze collectie is helemaal geschikt voor de zomer. En ook deze limited edition valt mij bij in de smaak. Over het algemeen vind ik de limited editions van Catrice altijd leuker, maar dit keer doet Essence het ook goed bij mij! Ga jij op vakantie deze zomer? De producten van Essence moeten zekers te weten mee!

Ready for boarding eyeshadow palette Beauty on tour €3,49



Ready for boarding 2 in 1 kajal pencil 01 Destination & 02 Via airmail €1,49


Ready for boarding lip & cheek cream 01 Sending you kisses & 02 Beauty on tour €2,49


Ready for boarding nailpolish 01 Sending you kisses, 02 Beauty on tour, 03 Exits on your right, 04 Via airmail en 05 Destination sunshine €1,49
- Ready for boarding Peel off base coat 01 Carry me home! €1,79



Ready for boarding Cosmetic bag €2,49


Ready for boarding Luggage tag €2,29


Ready for boarding hand & body wipes €1,29

De limited edition "Coolibri" heeft me erg enthousiast gemaakt, mooie producten met ontzettende mooie kleuren. Ik denk dat ik sowieso de oogschaduw pennen, de jelly cheek tint en de nagellak kleurtjes ga kopen. Ik vind ze allemaal zo enorm gaan. Ik kan dan ook niet wachten totdat ik de producten eindelijk kan kopen!
De limited edition van Essence vind ik tegenover die van Catrice wat minder, maar alsnog wel heel erg leuk. Ik ben erg benieuwd naar het oogschaduwpalette en de nagellak kleurtjes, want die zien er ook wel heel erg leuk en zomers uit! Overigens maken de lip & cheek crèmes mij ook wel erg nieuwsgierig...

Voor deze prachtige limited editions moeten we helaas nog even wachten. Ze zullen pas rond juli 2012 in de winkels liggen, dit geld zowel voor Catrice als Essence. We kunnen al wel vast een wishlist samenstellen zodat we, als de producten zijn gearriveerd, als een gek naar het Kruidvat of de Trekpleister kunnen rennen.  I'm in!

Bron foto's: www.beautyscene.nl

Wat vinden jullie van "Coolibri" en "Ready For Boarding"? Ik kijk al uit naar de zomercollecties van andere make- upmerken!

Tegen de tijd dat de zomer weer voor de deur staat komen er altijd onwijs leuke limited editions om de hoek kijken! Limited editions di...