OOTD || Outfit 29/04/2012

12:00 Nannick 0 Comments


Deze outfit is alweer van een tijdje geleden, 29 april zelfs. De dag voor Koninginnedag! Dit jurkje/shirtje, hoe je het ook wilt noemen, heb ik al een tijdje maar nog niet vaak aangehad. Ik vond het perfect voor die dag aangezien het toen zonnig en over het algemeen droog was. Het shirtje (ik noem het maar een shirtje) heeft een super leuk patroon, van normaal tot bloemetjes. Dat geeft een heel erg leuk en speels effect, het zorgt er ook voor dat deze outfit niet té saai is. Me likes!


Kijk, dit is de achterkant van het shirtje, zo enorm leuk! Ik heb ervoor gekozen om dit shirtje te dragen met een riempje zodat het mooi bij elkaar blijft en het geeft ook wel weer een extra touch! Het riempje kocht ik laatst samen met een chino broek bij de H&M. Heel multifunctioneel, zo'n riempje!

Het leuke aan dit shirtje is, dat 'ie maar €7 euro was! Ik heb nog nooit zo'n leuk en goedkoop shirtje gekocht. In Nijmegen en in Arnhem zit een winkel genaamd Shelly's, het is een beetje een apart winkeltje. Maar het goede ervan is dat alles, maar dan ook alles, €7 euro is. Ook broeken enzo! Ik dacht in eerste instantie dat het een grapje was, en dat heus niet alles zo goedkoop was. Maar dat was het dus wel! Ik vind altijd wel dat je heel erg moet zoeken in die winkel voordat je iets leuks hebt gevonden, meestal ga ik de winkel dan ook weer uit met lege handen.


Ik droeg vandaag weinig sieraden, namelijk: bruine lange oorbellen en mijn armbandjes (die ik altijd om laat zitten). Leuk detail, die bandjes om mijn rechter pols, komen uit allemaal verschillende landen. Zo heb ik toch weer een herinnering! De bovenstaande foto moet je overigens niet al te serieus nemen, foto's maken met je broertje gaat 9 van de 10 keer niet zoals het moet. De foto hierna is de enige die een beetje leuk is, haha!


Normaal zou ik deze schoenen niet eronder doen, maar mijn zwarte schoenen met sleehak bijvoorbeeld. Voor die dag toen vond ik het minder fijn om de hele dag op hakken te lopen. Verder vind ik het echt een leuke outfit! Alleen mijn haar wilde even niet meewerken, er zit zo'n irritant krulletje bij m'n lok. Meh! :(

Oorbellen: Kruidvat / Shirtje: Shelly's / Rokje: H&M / Hemd: H&M / Schoenen: Schoenenreus / Riempje: H&M.

Wat vind jij van deze outfit?

Deze outfit is alweer van een tijdje geleden, 29 april zelfs. De dag voor Koninginnedag! Dit jurkje/shirtje, hoe je het ook wilt noem...