Outfit || 26/04/2012

12:00 Nannick 0 Comments


Voor vandaag heb ik weer eens een 'OOTD' voor jullie, of te wel: een outfit of the day! Een van mijn geliefde outfits, die ik dan ook vaak draag. Het is alweer een tijdje geleden dat ik een outfit van mij aan jullie heb laten zien. Ik ben dol op kleding kopen en het combineren van leuke kledingstukken, maar mijn outfits stellen niet zoveel voor als op al die bekende mode- blogs. Ik heb een eigen stijl en dat vind ik leuk om aan jullie te laten zien! Ready for some red?



De rode broek van de Only is een van de broeken die ik heel vaak draag, hij is lekker opvallend en je kunt hem met zoveel verschillende dingen combineren! Als jullie dat willen kan ik daar wel een artikel over maken, met de kledingstukken uit mijn eigen kast? Laat het even weten bij de comments!
Maar ook het spijker blouse is een grote favoriet van mij, sinds kort draag ik ze allebei tegelijk en ik vind dat het daardoor echt een leuke outfit wordt. Eerst droeg ik het blouse alleen op een zwart rokje, maar op een rode broek vind ik hem stiekem toch leuker!


Om de outfit helemaal af te maken heb ik een grote 'statement' ketting om, een hele grote uil. Het is een ketting wat je vanaf een afstand al ziet, echt heel goud. Ik ben er echt blij mee, want ik vind hem heel erg gaaf! Iedereen moet zo'n ketting even vasthouden of zelf omdoen, haha.


Verder draag ik zoals elke dag mijn horloge en mijn favoriete armbanden van SAS-bijoux, die ik toen voor mijn 15e verjaardag had gekregen. Ik draag ze nog elke dag met plezier.De nagellak die ik hier op heb is van Catrice, 'Moulin Rouge Light'.

Rode broek: Only / zwart shirt: H&M / Denim blouse: H&M / Horloge: Spirit / Armbanden: webshop SAS-bijoux / Ketting: Claire's

Wat vinden jullie van deze outfit?

Voor vandaag heb ik weer eens een 'OOTD' voor jullie, of te wel: een outfit of the day! Een van mijn geliefde outfits, die ik d...