Outfit + make- up + nails || Hoe vierde ik Koninginnedag?

12:00 Nannick 0 Comments


Afgelopen maandag was het Koninginnedag en in Nederland vieren wij dat allemaal lekker uitbundig. Er was genoeg te doen in het hele land, mij kon je die dag vinden in Arnhem. Ik ging met een aantal vriendinnen en het was onwijs gezellig. Het was natuurlijk uitgerekend Koninginnedag prachtig weer in Nederland, op sommige momenten van de dag was het zelfs 26 graden! Wow! En dat voelde ik wel hoor, jeetje wat was het lekker. Echt lekker om met volop zon in Arnhem rond te lopen en Koninginnedag te vieren. In dit artikel zien jullie mijn outfit, make- up look en nagels! Helemaal in Koninginnedag- sfeer natuurlijk.

Het is alweer een paar dagen geleden, jammer genoeg, want ik zou het liefste elke dag Koninginnedag willen vieren. Maar ik hoop dat jullie het als nog leuk vinden om te zien!


Om gelijk met de deur in huis te vallen, dit was mijn outfit. Maandag kwam ik erachter dat ik dus geen enkel oranje kledingstuk in mijn kast heb hangen, helemaal niets! Ik heb alle kleuren, en precies oranje mistte. Heel vervelend, dus moest ik maar in het rood- wit- blauw! Wat ik overigens helemaal niet erg vond, want ik vond het zelf best leuk. Niet voor normaal, maar voor Koninginnedag wel! Ik had het alleen wel een beetje warm in dat blousje haha!


Als echte beautyblogger had ik natuurlijk erg veel zin om een ooglook te maken met daarin de kleur oranje, naar mij weten is dat wel geslaagd. Eigenlijk vind ik hem nog best draagbaar voor overdag, haha! De oranje kleur komt uit het neon palette wat je kunt kopen bij de drogist (die had ik een keer voor me verjaardag gekregen). Dat was de enige oranje kleur die ik in mijn stash had, slechte vertegenwoordiging voor Nederland. In de crease had ik een bruine kleur aangebracht om het niet 'over-de-top' te laten lijken.


Ook mijn nagels hadden natuurlijk een Nederlands kleurtje. In eerste instantie wilde ik de Nederlandse vlag op mijn nagels doen, net zoals ik dat vorig jaar deed, maar dat was een beetje mislukt. Een klein beetje... nee het zag er echt niet uit! Veel te rommelig, bah. Ik had daardoor nog maar weinig tijd over en koos ik voor een kleur die dicht bij oranje lag, aangezien ik wederom geen oranje kleur had in mijn nagellak stash. Deze kleur is van Essence 'On Your Gracile Tiptoe'.


Ik was dus weer lekker in de rood, wit, blauw en oranje kleuren gewikkeld. Ik heb het die dag erg naar mijn zin gehad, we zijn ook Rory van The Ultimate Dance Battle tegengekomen. Hij is zo knap en hij kan ongelofelijk goed dansen, uiteraard wilden wij met hem op de foto! En hij stond naast mij, yeah! Hierboven zie je daarvan de foto!

Wat deed jij met Koninginnedag en wat had je aangetrokken? Koos je ook voor een oranje ooglook, net zoals ik?

Afgelopen maandag was het Koninginnedag en in Nederland vieren wij dat allemaal lekker uitbundig. Er was genoeg te doen in het hele land,...