Personal || 4 dagen weg naar Dresden

05:05 Nannick 0 Comments

Zo, over goedemorgen gesproken. My god, het is 5 uur in de ochtend. Mijn wekker ging zo'n kwartiertje geleden af, ik zit al helemaal fris en fruitig beneden. Ik schrijf dit artikel met een halve boterham in mijn mond, yay! Ik zit hier als een gek te stuiteren, want voor mij is dit geen gewone schooldag. Ik ga namelijk met school 4 dagen naar Dresden. Yay! Met als gevolg dat ik dus zo vroeg moet opstaan. Maar, dat heb ik er allemaal voor over! Ik heb namelijk onwijs veel zin in deze week! Ik moet om 7 uur op het station in Kleve staan, en vanaf daar gaan we met (bijna) de hele klas gezellig naar Duitsland voor het vak (je raad het nooit) Duits! Vanaf het station in Kleve zitten we 11 en half uur in de trein, 11 en half uur!!

We verblijven met z'n allen (ongeveer 20 mensen) in het hotel/jeugdherberg, en als ik me niet vergis is het nog best luxe! En het beste: ze hebben daar gratis wi-fi! Ah thank god, zo kan ik blijven Twitteren, Instagrammen (is dat een werkwoord?) en de site in de gaten houden. Als je je afvraagt hoe dat nou met de artikelen zit? Ik heb vooruit geschreven tot en met zaterdag en er staat elke dag een leuk artikel online!

Dit artikel ga ik langzamerhand afronden, anders ben ik niet eens op tijd. Ik hoop dat jullie een leuke week op school hebben, want de vakantie is natuurlijk weer voorbij! Als ik vrijdag terug ben krijgen jullie natuurlijk een verslagje te zien met heel veel foto's!

Liefs, Nannick

P.S. Vanmiddag (om 12 uur) staat er weer een 'normaal' artikel online!

Zo, over goedemorgen gesproken. My god, het is 5 uur in de ochtend. Mijn wekker ging zo'n kwartiertje geleden af, ik zit al helemaal fri...