Personal || Let's take a photo #4

12:00 Nannick 0 Comments


Tijd voor een foto- artikel! Deze 2 weken waren echt super leuk, de eerste week heb ik vakantie gehad en de tweede week ging ik een week naar Dresden (Oost- Duitsland) op werkweek voor school. Beide weken waren super! Ik moet nu alleen wel wennen om vandaag weer normaal op school te zitten. Maar dat maakt niet uit, nog een paar weken en het is alweer zomervakantie. Daar heb ik echt ziek veel zin in. In dit artikel zie je foto's van dag tot dag!



Ik ging met een aantal vrienden naar Arnhem op Koninginnedag, waaronder ook deze meiden! Het was echt een super leuke en vooral gezellige dag. Alles over die dag kan je in dit artikel lezen.


We hebben zelfs Paul Turner van The Voice Of Holland nog kunnen bewonderen. Of je daar nou zo blij mee moet zijn weet ik ook niet, ten eerste hij heeft niet eens gewonnen en ten tweede hij kan vooral niet zingen! Ik vind hem meer een entertainer.


's Avonds lekker buiten in het zonnetje artikelen lezen op Bloglovin. Heerlijk! Die dag was het super mooi weer, en 's avonds kon je gewoon nog buiten zitten.


Die dag erna ging ik shoppen en had ik dit jurkje aan van de H&M. Ik vind hem echt uber schattig, maar als nog heb ik hem niet meegenomen. Ik vind mezelf niet zo'n schattig meisje wat zulke jurkjes aantrekt. Aan de andere kant is het wel heel erg leuk en handig voor in de zomer (ook als je op vakantie bent). Overigens ben ik er nog steeds niet over uit of ik het nou wel of niet ga kopen. Wat vinden jullie?


Soms heb ik echt een hekel aan de NS. Die dag van het shoppen dat ik met de trein naar huis moest vooral. In totaal heb ik ander half uur moeten wachten om gewoon van Nijmegen naar Herveld- Andelst te gaan. Hoe moeilijk kan het zijn. Stelletje prutsers. Lang leve de NS!


Kennen jullie Rory van The Ultimate Dance Battle (programma op televisie)? Ik ben gek op dansen dus ik kijk dat soort programma's altijd, maar hem kwamen we dus tegen op Koninginnedag. Natuurlijk moesten we gezellig met elkaar op de foto. Yeah! En IK stond naast hem, olleeh olleeh. Binnenkort komt hij ook op onze dansschool, echt super vet!


Helemaal happy met mijn nieuw gekochte schoenen, ik wilde al heel lang All Stars maar ik werd iedere keer tegen gehouden door de prijs. Maar, nu heb ik ze eindelijk. En ze lopen echt niet normaal lekker! Ik had overigens al snel besloten in welke kleur ik ze wilde hebben, rood is gewoon lekker opvallend en een super leuke kleur!


Proost, met Ice Tea dat al bijna op is.


Ik vind ze zo gaaf!


Roze koeken, de enige koekjes waarvan ik zielsveel van kan genieten. Als je mij een roze koek geeft ben ik de hele dag blij. My god, wat zijn dat fucking lekkere koeken! Mama koopt ze altijd speciaal voor mij, en in de tussenuren op school eet ik er ook aardig wat. Het scheelt dat ze niet zo duur zijn!


De lente komt langzamerhand op gang, alles wordt langzamerhand steeds mooier!


Samen met Lisan moet ik voor het vak Algemene Natuurwetenschappen een presentatie maken over het heelal, van een half uur. Daar zie ik echt zo tegenop, ik haat presenteren en al helemaal als het een half uur is! Arwh, ik heb hem nu op dit moment. Wish me luck!


Koude pannekoeken met suiker als ontbijt, yeah dat kan zeker!

 
Tompoucen!!!! Daar kun je me ook heel erg blij mee maken!


De lekkerste lunch ever, dit eet ik al- tijd op zondag. Sinaasappelsap met geroosterd brood met gesmolten kruidenboter. Fucking lekker!


Dancesquare in Wageningen op 5 mei! Het was echt te gek, ik ben nog nooit zo uit mijn dak gegaan op een feestje. Het bevrijdingsfeest blijft gewoon leuk, keer op keer.


Samen met mijn lieve vriendinnetjes Madelon en Lisan.


Even gezond doen!


Glitter all over the place! Dit zijn glitter gel nagels, en ik ben er echt vet blij mee. Het ziet er echt heel gaaf en feestelijk uit. Ik draag dit nu al een week en het wordt nog niet saai.


SLAM TV, als ik televisie kijk, dan kijk ik dit of een dansprogramma. Een van de twee, de rest boeit me niet zo :).


Vanaf 8 mei ging ik voor 4 dagen naar Dresden met onze duitse klas. Om daar te komen moesten we eerst 11 en half uur in de trein zitten, ik kan je vertellen: dat is mega lang! Maar wel heel erg gezellig. Van te voren gingen we eten in slaan, mijn tas paste net dicht. Wat je hier op de foto ziet is nog maar 1/3 deel. We hadden snoep, stikjes, cake, chips, chocola, taart en ga zo maar door! En het is allemaal op gegaan!


Aangekomen op het station in Dresden, yeaaaah!


Daar in Dresden is Bubble Tea echt helemaal hip. En het is super lekker. Het is een soort thee, met een smaakje wat je zelf kan samenstellen en dan onderop zitten van die gelatine bolletjes. Die bolletjes kun je gewoon opeten, of zoals wij dat deden, ook weg schieten. Haha! Echt heel lekker!


Haaaai! Het was daar overigens alle dagen rond de 28 graden. Ik had me natuurlijk niet voorbereid op lekker weer en had dichte schoenen, lange broeken en truien mee. Erg handig! De zomerkleding heb ik gewoon daar gekocht!


 's Avonds dikke lol met Madelon tijdens het tandenpoetsen in ons hotel. Dat hotel was overigens echt heel luxe en heel gezellig. Alleen niet echt lekker avondeten, maar het ontbijt wel :)!


Toen we weer naar Dresden gingen zag onze prullenbak op onze kamer er zo uit. Haha, alleen maar vol met ongezonde dingen! Yay!


In Dresden hebben we denk ik in totaal iets van 6 uur geshopt, daar kan je echt heel erg leuk winkelen. Als je ooit in Dresden of Duitsland bent, ga naar de FC! Dat is echt zo'n leuke winkel. Dit rokje heb ik ook gekocht in Dresden, ik vind hem echt super cute. "One love"! Deze komt overigens van de New Yorker voor €12.99.


Mijn Instagram foto's op het internet, wist niet dat dat je dat ook zo kon bekijken :).


Hey jij daar!


Gisterochtend om 11 uur stond ik al op het voetbalveld. En dat op zondag! Ik had eventjes voetbal gekeken in Herveld bij de sportvereniging, ze zijn kampioenen geworden. Heujj!

Al met al heb ik 2 hartstikke leuke weken gehad!! Hopelijk worden de 2 komende schoolweken ook zo leuk! Hebben jullie nog iets leuks gedaan?

Tijd voor een foto- artikel! Deze 2 weken waren echt super leuk, de eerste week heb ik vakantie gehad en de tweede week ging ik een week ...