Personal || Muziek van dit moment

12:00 Nannick 0 Comments


Muziek luister ik overal, zonder mijn oordopjes ga ik niet de deur uit. Als ik fiets naar school, als ik moet wachten op het station, als ik in de trein zit, onder de les, thuis, tijdens het maken van mijn huiswerk en voor het slapengaan luister ik muziek. "Music = Life", dat is zo damn true! Als je verder leest laat ik je mijn favoriete liedjes van dit moment weten...

Zoals jullie (hopelijk) van mij weten luister ik niet naar klassiek of classic muziek, het liefste luister ik naar liedjes uit de top 40 of ik luister naar Hip Hop en Dubstep. Gave muziek is dat!

Justin Bieber - Boyfriend
Nooit gedacht dat ik een liedje van Justin Bieber leuk zou vinden, want ik heb helemaal niks met Justin Bieber. Ik ben niet zo'n meisje dat gillend over straat rent als ze Justin Bieber ziet. Nee, helemaal niet. Maar toch heb ik zijn nieuwe liedje een kans gegeven en voordat ik er erg in had vond ik het al een leuk liedje en stond 'ie constant op repeat. Het beginstuk vind ik vooral gaaf, eerst had ik helemaal niet door dat dat Justin Bieber was. Ik zat meer te denken aan Justin Timberlake ofzo!


Carly Rae Jepsen - Call me Maybe
Dit is een goed voorbeeld van een liedje waar ik nooit genoeg van krijg. Dit liedje staat helemaal in teken van vrolijkheid en ik vind het ook een goed liedje voor in de lente. Je krijgt er helemaal een happy en zomers gevoel van ;)! En dat deuntje blijft ook zo lekker in je hoofd hangen hé, altijd leuk!

Gareth Emery ft. Christina Novelli - Concrete Angel
Twee artiesten waar ik nog nooit eerder van had gehoord, Gareth Emery en Christina Novelli kwamen me helemaal niet bekend voor toen ik dit liedje voor het eerst hoorden. Verrassend genoeg maken zij samen wel goede muziek! Ondertussen is dit liedje wel één van mijn favoriete geworden!

J Randall ft. T-Pain - Can't Sleep
Ik heb geen idee of dit liedje al heel oud is of pas net uit is, ik zat namelijk te zoeken op Youtube en opeens kwam ik dit liedje tegen. T- Pain vind ik sowieso goed, en dit liedje ook! Zeker een van mijn favorieten.

Jessie J - Laserlight
Jessie J vind ik een geweldige zangeres, ze heeft echt zo'n super vette stem. Haar stem kan ik er zo tussenuit kiezen, heel rauw en origineel. Haar nummers vind ik over het algemeen leuk en deze nieuwe genaamd 'Laserlight' ook!

Marlon Roudette - New Age
Aah dit is zo'n mooi nummer. Dit liedje hoorde ik voor het eerst op de radio gewoon in de woonkamer. Ik hoorde het begin van het liedje en ik zat de rest van het liedje heel vredig en vrolijk voor de radio op de grond, haha. Het is zo'n schattig nummer. Ook zo'n lief liedje om in slaap te komen.

Maroon 5 - Payphone
'Payphone' ken ik pas een week en de afgelopen dagen heb ik hem non- stop achter elkaar gedraaid. Mijn eerste gedachte was heel anders dan de laatste, want eerst vond ik dit liedje een beetje saai en nu vind ik het een hartstikke leuk nummer! De liedjes van Maroon 5 zijn over het algemeen sowieso leuk om naar te luisteren.


Taio Cruz - Troublemaker
Taio Cruz vind ik zo'n ontzettende gave zanger, hij maakt al-tijd (echt altijd!) leuke nummers die ik constant zit te beluisteren. Andere nummers van hem die ik waardeer zijn: Play, There She Goes en Shotcaller. Allemaal uit zijn nieuwe album, ik vind dat echt een super gaaf album!! Helemaal mijn smaak qua muziek.

Chris Brown - Without You
Dit nummer is al zo oud, maar oh wat blijft 'ie toch mooi. Een tijdje geleden zette een vriendin dit liedje op en sinds die tijd luister ik hem heel vaak vlak voordat ik ga slapen. Echt een heel mooi liedje, als je hem nog niet kent zou ik deze zeker gaan luisteren!

Natuurlijk zijn er nog veel meer nummers die ik erg leuk vind, kijk de top 40 maar eens na: daar staan ze namelijk allemaal tussen! Als ik van alle nummers zou moeten vertellen waarom ik ze zo leuk vind dan wordt het wel een heel erg lang artikel. Het moet ook leuk blijven hé!

Wat zijn jouw favoriete nummers van dit moment?

Muziek luister ik overal, zonder mijn oordopjes ga ik niet de deur uit. Als ik fiets naar school, als ik moet wachten op het station, a...