Personal || Slechte gewoontes

12:00 Nannick 0 Comments


Slechte gewoontes, we hebben ze allemaal. De een heeft er wat meer en de ander wat minder. Ik heb er eventjes goed over na moeten denken, telkens als er weer eentje bij me opkwam had ik hem opgeschreven. En na een tijdje na te denken heb ik er voor jullie 13 op een rijtje gezet. Oh en ik schaam me totaal niet voor mijn slechte gewoontes, want iedereen heeft ze. Dus waarom zou ik me ervoor schamen?

1. Soms sla ik het kwasten wassen gewoon over, ik heb er nooit zin in. Zo'n irritant klusje is dat! 
2. Nagels/velletjes bijten als ik stress heb of als ik me verveel, serieus daar moet ik mee stoppen. Het staat zo lelijk. Meh.
3. Als ik 's avonds te moe ben, ben ik in staat om het tandenpoetsen over te slaan
4. Ik geef te snel op
5. Ik ben té perfectionist, alles moet tot op de puntjes perfect. Soms is dat heel erg irritant, geloof me.
6. Vaak vind ik het moeilijk om dingen weg te gooien, ik denk altijd dat ik het toch wel een keer nodig heb. En vervolgens raak ik het de komende 10 maanden niet maar aan.
7. Met make- up slapen, ja ik weet het, het is slecht. Maar het gebeurt soms gewoon, niks aan te doen! Haha.
8. Als mijn nagellak gechipt is, heb ik de neiging om de rest van mijn nagellak eraf te trekken.

9. Tegen mensen die ik lief heb durf ik geen nee te zeggen
10. Ik zie alles altijd heel dramatisch in, wat ik stiekem eigenlijk wel grappig vind, want soms fake ik het gewoon.
11. Als ik een wondje heb krab ik het altijd open, met als vervolg: littekens of overal bloed. Heel erg charmant. 
12. Ik heb de neiging om de dagen helemaal vol te plannen met van alles en nog wat, waardoor ik het einde van de dag helemaal kapot ben.
13. Denken dat ik alles aan kan, achteraf blijkt toch van niet.

Wat zijn jouw slechte gewoontes?

Slechte gewoontes, we hebben ze allemaal. De een heeft er wat meer en de ander wat minder. Ik heb er eventjes goed over na moeten denke...