Review || Catrice Revoltaire blush "Color Bomb"

12:00 Nannick 0 Comments


De blush uit de nieuwe limited edition van Catrice 'Revoltaire' stond hoog op mij verlanglijstje, ik was dan ook erg blij toen ik hem afrekende bij het Kruidvat. Deze blush heet 'Colour Bomb', niet echt een hele originele naam maar dat mag de pret niet bederven. Hij blijft pretty om naar te kijken, telkens als ik hem weer aanbreng. Lees verder voor mijn oordeel en de swatches!

Niet alleen de blush is mooi maar Catrice heeft ook hard haar best gedaan voor de opdruk van de verpakking zelf. Echt heel mooi, niet te druk maar wel een kleine opdruk waardoor je de blush nog goed kunt zien. Zoals ik al zei heeft de blush een prachtige overloop van roze naar licht oranje, alle kleuren bij elkaar zouden zorgen voor een feest vanjewelste op je wangen. Het patroon van de blush gaat niet snel weg als je hem veel gebruikt, pluspunt! Ik vind het namelijk zo zonde als de opdruk van een product maar eventjes zichtbaar is.


Deze blush bevat best veel shimmer, waar ik eerst wel van schrok, maar ik vind hem toch heel draagbaar voor overdag. Het geeft een prachtig resultaat. Ik breng deze blush aan met een blush kwast van Essence. Je hebt helemaal niet veel nodig om de gewenste hoeveelheid blush aan te brengen op je gezicht. Deze blush geeft zeker geen clown effect, wat ik ook wel verwacht had van Catrice ;). I like it!


Allereerst, excuses voor de swatches. Het lukte me totaal niet om deze mooie kleuren op de foto te krijgen, ze komen best goed overeen met de realiteit alleen het is niet zo duidelijk zichtbaar. Sorry!

De pigmentatie is dik in orde en ondanks de naam 'Colour Bomb', geeft deze blush geen heftige kleur af op je gezicht. De onderste kleur is mat roze, perfect voor op je appelwangetjes. De shimmer is pas goed zichtbaar bij de laatste 2 (bovenste kleuren) van de blush. Die licht oranje kleur zou je makkelijk als highlighter kunnen gebruiken, ook erg mooi!


Eigenlijk kan ik dus alleen maar positief zijn over deze geweldige blush, ik ben onwijs blij dat ik hem heb gekocht. Telkens als ik deze blush erbij pak komt er automatisch een glimlach op mijn gezicht! 'Colour Bomb' is nog maar even verkrijgbaar bij het Kruidvat voor €3.99. Vanaf nu krijgt deze blush een plekje in mijn dagelijkse make- up tasje, yeah!

Dit is absoluut de must- have van de 'Revoltaire' limited edition! Heb jij deze blush ook? Zo niet? Rennen!!

De blush uit de nieuwe limited edition van Catrice 'Revoltaire' stond hoog op mij verlanglijstje, ik was dan ook erg blij toen ik...