Shoplog || 27/04/2012

12:00 Nannick 0 Comments


Afgelopen vrijdag was mijn eerste vakantiedag! 's Ochtends had ik geen les (al mijn andere klasgenootjes hadden het 1e uur economie), goh wat ben ik blij dat ik geen economie heb. Vanaf het 4e uur had iedereen al vakantie, want toen begon de stunt van de examenklassen. Ik heb dus eigenlijk gewoon de hele dag vrij gehad, en daar heb ik van genoten. 's Avonds ging ik met mama naar Zetten toe om wat inkoopjes te doen bij het Kruidvat. Daar nam ik het een en ander mee, kijk snel verder!


Over precies een week ga ik voor 4 dagen naar Dresden, met school voor het vak (ja, je raad het nooit) Duits! Ik heb er onwijs veel zin in, we blijven daar dus 4 dagen in een hotel/herberg en we lopen daar ook een dag mee met de middelbare school. Dat hotel is verrassend genoeg eigenlijk best wel luxe, en het beste van allemaal: ze hebben daar gratis wi-fi! Halloo Whatsapp, Instagram, Twitter en Facebook! Anyway, ik moet mijn bagage zelf meeslepen (door alle treinen enzo), dus dan is het handig als ik niet hele grote flessen hoef mee te nemen. Vandaar deze mini- producten, echt schattig he ;). In plaats van 'Bon voyage/Goede reis' zou er dan 'Gute Reise' moeten staan. Beetje jammer weer.


In dat tasje zitten 4 producten. Een deodorant van Rexona, een bodylotion van Dove, shampoo van Andrélon en een douche gel van Dove. Allemaal een beetje dezelfde producten die ik dan in full size gebruik, lekker handig dus!

Prijs: €3.99.


Ook kocht ik een nieuw make- up tasje. Eigenlijk is 'tas' een betere benaming, want ik vind hem vrij groot voor een 'tasje'. Maar dat maakt niet uit want al mijn dagelijkse make- up moet er wel inpassen. In mijn vorige make- up tasje kon dat namelijk niet, de rits kon niet eens dicht. En in deze tas wel, yay! En ook met een leuke bloem erop, wat wil je nog meer?

Prijs: €3.99.


Stiekem hield ik in mijn achterhoofd dat de nieuwe limited edition van Catrice wel eens in de winkel zou kunnen liggen. Toen ik bij het schap van Catrice aan kwam sprong ik een gat een de lucht, want de must- have blush van deze collectie (Revoltaire) lag nog in de schappen. Die wilde ik heel graag hebben, en nu heb ik hem eindelijk. Yes! Hij is echt prachtig, morgen komt hier een review van!


Als laatste kocht ik 2 nagellakjes, eentje uit de Essence Fruity collectie en een top coat van Catrice. Ik vind het nagellakje van Essence er zo schattig uitzien, doet deze jullie ook niet denken aan een kiwi? Mij wel! Binnenkort zien jullie daar een review van!

Prijs: Essence: €1.79 en Catrice: €2.50.

Al met al is het niet heel veel, maar wel hele leuke producten! Ik ben het meest blij met de blush, omdat ik daar al vanaf het persbericht op zit te azen. Zo mooi! Er lagen er zelfs nog 3 in het Kruidvat bij mij in de buurt!

Hebben jullie de blush uit de Revoltaire limited edition kunnen bemachtigen of vond je het niet zo'n must- have? Ben jij trouwens al een keer in Dresden geweest? Laat het me weten!

Afgelopen vrijdag was mijn eerste vakantiedag! 's Ochtends had ik geen les (al mijn andere klasgenootjes hadden het 1e uur economie),...