Swatch || Essence Fruity nail polish

12:00 Nannick 0 Comments


De limited edition van Essence genaamd 'Fruity' was voor mij op het eerste gezicht niet zo spectaculair. Toen ik eenmaal in de winkel stond moest ik wel iets van deze collectie meenemen, want oh wat is deze limited edition schattig! Ik koos voor het nagellak kleurtje 'One Kiwi A Day'. Een 'kiwi- effect' op je nagels, hoe schattig is dat? Ik zag mezelf al helemaal vrolijk rondlopen met mijn 'kiwi- nagels'! Deze limited edition van Essence is tijdelijk vekrijgbaar, en vanaf nu nog maar heel eventjes te koop. Deze review is een beetje aan de late kant, sorry daarvoor, maar ik hoop dat jullie het als nog kunnen waarderen! Klik verder om mijn fruitige nagels te zien!


Allereerst iets over de verpakking. Ik vind het er nogmaals super cute uitzien! Het is alleen raar dat nergens op de verpakking de naam van het lakje staat, terwijl ze die wel hebben. De namen zijn natuurlijk wel makkelijk op te zoeken via Google! De flesjes zien er hetzelfde uit als de Nail art Twins van Essence, te herkennen aan de witte dop. Op naar de swatches!



'One Kiwi A Day' is een lime groen lakje, wat ik heel erg mooi vind, met turquoise kleine glittertjes. De glittertjes hadden wat mij betreft wel wat groter gemogen, want je ziet ze bijna niet. Alleen als je echt goed kijkt. En, bij een echte kiwi zijn de pitjes ook een heel stuk donkerder. Meh. Maar al met al vind ik het een kei schattig nagellakje. Deze dekt bijna in 2 lagen. Je ziet het witte gedeelte van de nagels nog door de nagellak heen, maar dat is wel minimaal. Ik stoor me daar niet aan en daarom heb ik het gelaten bij 2 laagjes. Zoals ik al zei zijn de glittertjes best fijn, dus als goed is zou het eraf halen van deze nagellak ook een stuk makkelijker moeten gaan.

Ik ben heel erg blij met dit lakje, echt een ultieme zomerlakje. Super vrolijk en zeker fruitig, eigenlijk wil ik nu ook alle andere lakjes uit deze LE maar ik denk dat ik daar iets te laat voor ben. Alle lakjes van Essence uit deze collectie kosten €1.79 per stuk en zijn nog maar heel even verkrijgbaar.

Worden jullie hier nou ook helemaal fruitig van ;) ? Heb jij overigens nog iets anders gescoord uit deze limited edition?

De limited edition van Essence genaamd 'Fruity' was voor mij op het eerste gezicht niet zo spectaculair. Toen ik eenmaal in de wi...